כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לבקשת האדמו"ר: גפני התייצב במעון הרבי

כחלק מיוזמת האדמו"ר מויז'ניץ לנסות ולהפעיל את הנציגים החרדים מול ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למצוקת הדיור החרדית, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הגיע למעונו של האדמו"ר במטרה ליצור חזית אחידה בנושא

ח"כ משה גפני (יונתן זינדל, פלאש 90)
ח"כ משה גפני (יונתן זינדל, פלאש 90)

כחלק מיוזמת האדמו"ר מויז'ניץ לנסות ולהפעיל את הנציגים החרדים מול ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למצוקת הדיור החרדית, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הגיע הערב (חמישי) למעונו של האדמו"ר במטרה ליצור חזית אחידה בנושא. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

כזכור, אמש פורסם ב"בחדרי חרדים" כי האדמו"ר ביקש מגפני להגיע אל מעונו הערב, וכי בקרוב צפוי להגיע אל האדמו"ר גם שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי. בעקבות העובדה שהאדמו"ר יוצא למספר ימים לעיר צפת, הוא ביקש שגפני יגיע אליו כבר הערב. את דרעי יפגוש הרבי או בצפון או לאחר שיחזור לביתו בבני ברק.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מי שעומד מאחורי הפגישה המתוכננת עם גפני, הוא שר הבריאות יעקב ליצמן שנפגש אתמול עם האדמו"ר יחד עם חברי הכנסת הנוספים של 'אגודת ישראל'.

ליצמן אמר לאדמו"ר שבשביל להניע את נושא הדיור מול ראש הממשלה בנימין נתניהו כדאי שהאדמו"ר ייפגש גם עם גפני ודרעי, כדי ששלושתם ייפגשו עם ראש הממשלה עם תכנית מסודרת. כאמור, האדמו"ר אימץ את ההמלצה.

אחד מהח"כים שהשתתף בפגישה עם האדמו"ר אמר ל"בחדרי חרדים": "תחילה לא ידענו על מה אמורה להתקיים הפגישה עם האדמו"ר, חשבנו שהנושא יהיה פנימי וקשור לאגודת ישראל, אולם בפגישה עצמה כשהאדמו"ר דיבר איתנו על מצוקת הדיור, אמרנו לו שבשביל להצליח חייבים שיתוף פעולה של כולם".

ח"כ ישראל אייכלר סיפר ל"בחדרי חרדים" על המפגש עם האדמו"ר: "הרבי הביע באוזנינו את כאבו העצום של הציבור החרדי בתחום הדיור, הרבי ביקש מאתנו לקראת מושב החורף לשים את נושא הדיור בראש סדר היום.

"אנחנו נתכנס בסיעה ביום שני. עד אז נודיע לראש הממשלה ושר האוצר כי זעקת התינוקות וההורים חסרי קורת גג עולה לשמים. לא נוכל לתמוך בתקציב של מאות מיליארדים לבניית מאה אלף דירות, רק לא לחרדים", אמר אייכלר והוסיף כי "נדרוש לאפשר בניית אלפי דירות ושכונות בעלי צביון דתי וחרדי, כמו בעבר".
ויז'ניץ משה גפני מצוקת הדיור החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד