ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

סכנה בגאולה: בלוני גז תלויים באוויר

צוותי כיבוי הוזעקו בצהרי שישי לטפל במיכלי גז שניתלו באופן מסוכן על בניין מגורים עקב עבודות שיפוץ

סכנה בגאולה: בלוני גז תלויים באוויר
כבאות והצלה מחוז ירושלים

צוותי כיבוי הוזעקו שעה קלה לפני שבת לרחוב רש"י בשכונת גאולה בירושלים, בעקבות דיווח על מיכלי גז התלויים באופן מסוכן, על קירות של בניין בו מתבצעות עבודות שיפוצים.

הצוותים שהגיעו למקום, הבחינו במיכלי הגז שנתלו פרוביזורית באופן רשלני ומסוכן, על קירותיו החיצוניות של הבניין.


צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

לוחמי האש בדקו את המיכלים והצינורות המחוברים אליהם כדי לוודא שאין מהם דליפת גז מסכנת חיים, והזמינו למקום את מנהלת הגז, וכן כוחות שיטור ועירייה להמשך טיפול. בנוסף הצוותים מאבטחים כעת את הורדת מיכלי הגז מהקירות ע"י אנשי המקצוע, בכדי למנוע דליפת גז ונפילת המיכלים בעת סילוקם מקירות הבניין.

"מדובר בקבלן שיפוצים שמבצע שיפוץ מקיף במבנה, לשם כך ביצע הקבלן חפירה לעומק סביב המבנה. כדי לבצע פעולה זו בנוחות, תלה הקבלן את מיכלי הגז בצורה מסוכנת ורשלנית במיוחד על קירות הבניין, סנטימטרים ספורים מחלונות הבתים, ובגובה ניכר מהקרקע", אמר להב אורן אברהמי מפקד כוחות הכיבוי באירוע.

עוד הוסיף, "חשוב לציין מוסיף להב אורן אברהמי, מיכלי הגז התלויים היו 'חיים' וסיפקו בכל העת גז לבניין דבר שהעלה בצורה דרמטית את הסיכון לדיירי הבניין".

בכבאות והצלה ירושלים מציינים, כי אין זה המקרה הראשון שבו צוותי הכיבוי נתקלים במקרים כאלו, ומוסיפים, כי חובה על כל מי שמתעסק במיכלי גז, לקיים את כל הנהלים כדין ולקבל היתר מהרשויות, לעסוק ולטפל בגפ"מ.

קרדיט כבאות והצלה מחוז ירושלים










בלוני גז שיפוצים גאולה כיבוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד