כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

בהשתתפות הבנים: ביתר זכרה את הגר"ע זצ"ל

מאות השתתפו במעמד חלוקת מלגות חידושי תורה במלאות 3 שנים לפטירת הגר"ע יוסף זצ"ל, בהשתתפות בניו ונשיא מועצת חכמי התורה

בהשתתפות הבנים: ביתר זכרה את הגר"ע זצ"ל
יעקב כהן

במלאת שלוש שנים להסתלקותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - נערכה בליל שישי בעיר ביתר עילית אזכרה יחד עם מעמד חלוקת מלגות לכותבי חידושי תורה אשר נכתבו בתורתו, במסגרת מפעל 'ועתה כתבו לכם' המתקיים זו השנה השנייה.

במעמד השתתפו נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן. בניו של הגר"ע זצ"ל - הראשון לציון הגר"י יוסף וחבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, ר"י יקירי ירושלים הגר"י כהן, הגר"ז כהן, בנו של נשיא מועצת החכמים הגאון הרב יעקב כהן, ורבני הקהילות בעיר. וכן אישי ציבור. שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי. ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין. ר"ע בית שמש משה אבוטבול ויוזם המעמד יהודה עוביידי סגן ראש העיר.

בדברים שנשא הראש"ל הגר"י יוסף שיבח את כותבי החידושים ואת יוזם הרעיון הרב יהודה עוביידי: "אין ספק שהמפעל הזה עושה נחת רוח גדולה למרן. זה הכי מתאים בסמוך לתאריך יום פטירתו לחלק מלגות לבחורים והאברכים היקרים ומעודדים אותם ומחזקים אותם לכתוב חידושי תורה".



נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן דיבר על מהותו של בן תורה: "בן תורה צריך שהתורה תהיה חלק מהמהות שלו. מרן זצוק"ל היה כולו חתיכה של תורה. לא ענין אותו כלום מענייני עולם הזה. רק תורה. אנחנו צריכים ללמוד ממנו וללכת בדרכיו".

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף דיבר על מורשתו של מרן זצוק"ל: "כשאנחנו מדברים על ללכת בדרכיו של מרן הכוונה היא להמשיך את דרכו בהלכה ובתורה. לא בניסים ומופתים. זו לא הייתה דרכו".





















































































ביתר עילית עצרת זכרון הרב עובדיה יוסף בני מרן חלוקת מלגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד