כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חיילת ספגה טיטולים - וריבלין הגן על החרדים

נשיא המדינה שיתף סטטוס שכתב אביה של חיילת שהותקפה במאה שערים, והסביר כי מדובר בקומץ קיצוניים בלבד

ריבלין. צילום: קובי גדעון לע"מ
ריבלין. צילום: קובי גדעון לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין העלה פוסט בפייסבוק לפני כניסת השבת, בו הוא מתייחס למקרה שפורסם ברשת, על פיו, חיילת שסיירה ברחובות מאה שערים בירושלים, הותקפה באמצעות ביצים, טיטולים ושאר מרעין בישין.

ריבלין שיתף סטטוס שכתב אביה של החיילת, אלון שדמי, והוסיף: "קראתי בצער על מעשה הנבלה כלפי בתך תמר. אף חייל או חיילת לובשי מדים אינם צריכים לסבול את ההשפלה שבתך ספגה. אף הורה לא יקבל תשובה המניחה את הדעת אחרי שהוא שמע מבתו אותה הוא שלח בגאווה לצבא על אלימות כלפיה".

עם זאת, הנשיא גונן על המגזר החרדי וציין "אבל אני נשאר מאמין ומקווה, כי אני יודע שאלה היוצאים מן הכלל שאינם מלמדים על הכלל. כנגד קומץ הקיצוניים פגשתי עשרות רבות של חרדים וחרדיות, מבוגרים כצעירים שבעבודתם היום יומית בונים קשרי אמון אמיתיים בין מגזרים וחברות. אנשי חסד ועשייה שרואים רק את הטוב בכל אחד ובכל אחת. אני מאמין, כי מדי יום אני נחשף ליוזמות של אנשים טובים, אזרחי ישראל מכלל המגזרים, שמנסים בכל כוחם ליצור גשרים בין החברות".

לדברי ריבלין, "אני מאמין בגלל אנשים כמו בתך, שמשרתת בחיל החינוך ומנחילה ערכים נכונים וטובים לחניכי הגרעין. התחושה היא ודאי קשה, אך אסור לנו לתת לקיצונים ולקיצוניות מאף מגזר להכתיב את דרכנו ולהכתים את החברה כולה".



ביצים חיילת מאה שערים נשיא המדינה רובי ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד