י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ראש ישיבת חברון בלווין: "הרב עובדיה נלחם נגד רב ראשי רפורמי"

לרגל שלש שנים לפטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הגיע ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה הגר"ד כהן לשאת דברים קודם שיעורו של הראשל"צ ביזדים • "המקום של מרן הרב עובדיה זה בבחינת מקום המקדש, והוא עצמו בבחינת ארון הברית"

הגאון רבי דוד כהן בלווין הערב
הגאון רבי דוד כהן בלווין הערב

במלאת שלש שנים לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - נערכה הערב (מוצאי שבת) בבית הכנסת היזדים עצרת מספד במסגרת שיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, המשודר גם ב'בחדרי חרדים'.

הרב המקדים היה הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', שנשא דברים על גדלותו של הרב עובדיה זצ"ל שהיה בקי בכל חלקי התורה וההלכה, הרבה תורה באופן שלא מצינו בדורות האחרונים ורומם את קרנם של בני עדות המזרח. "הוא עשה מהפכה וגידל את עם ישראל - את אותו דור שאיבד את המושגים", אמר הגר"ד.

"המקום של מרן הרב עובדיה זה בבחינת מקום המקדש, והוא עצמו בבחינת ארון הברית. הוא שלט בכל התורה".

בהמשך דבריו אמר הגאון רבי דוד כהן: "יש הרבה גורמים שרוצים לשנות את הכוח של התורה וגם הגזרות במשך השנים, אך מרן הרב עובדיה היה ראש וראשון, לא נשא פנים לאף אחד, הוא נלחם בלי משוא פנים עד החודשים האחרונים לפטירתו".

ראש הישיבה התייחס לבחירות לרבנות: "ניסו להכניס רב רפורמי רב ראשי בארץ ישראל. והרב עובדיה עמד כמו ברזל ואפילו שזה יכל להזיק לבנו הרב יצחק, הוא עמד בכל תוקף על זה ועמד בכל הכוח על משמר ההוראה בישראל במלחמת הקודש הוא נלחם על הרבנים של ירושלים גם".

"גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם, שה' יעזור שתמשיך אותה מורשת על ידי ממשיכי דרכו וזכו בחסדי השם להמשיך את התורה וההוראה בעם ישראל".
הרב דוד כהן ראש ישיבת חברון הרב עובדיה רב רפורמי הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד