א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

גואטה לביטן: "נהפכת לבדיחה. של נעליך"

בעקבות דברי יו"ר הקואליציה על שר הפנים, נחלץ גואטה להגנת יו"ר מפלגתו ותקף את איש הליכוד בטוויטר

ביטן ודרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ביטן ודרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן האשים היום (מוצ"ש) שוב את שר הפנים אריה דרעי ואמר כי הוא שינה את דעתו לגבי תאגיד השידור הציבור בגלל שהם "קנו" אותו עם הבטחה שהוא "יקבל" תחנת רדיו חרדית, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

"עכשיו הם הבטיחו לדרעי, כנראה, רדיו חרדי בגלל המאבק, בוודאי, הוא שינה עמדה פתאום מנגד לבעד", אמר ביטן בערוץ 2.

ח"כ יגאל גואטה זעם על דבריו והשיב לו בטוויטר: "דוד ביטן, נהפכת לבדיחה, שלא תמצא את עצמך לבד. של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על השר דרעי. הלוואי והיית מתנהג בממלכתיות ובאחריות ציבורית כמוהו".

בעמוד הפייסבוק שלו הרחיב גואטה את תגובתו לראיון של ח"כ דוד ביטן בערוץ 2: "דוד ביטן, נהפכת לבדיחה, שלא תמצא את עצמך לבד. של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על השר דרעי. הלוואי והיית מתנהג בממלכתיות ובאחריות ציבורית כמוהו.

"ועוד דבר מר ביטן יקירי, ראשית, לפי כל אנשי המקצוע הנתונים שלך שגויים ומופרכים לחלוטין. שנית, אתה סותר את עצמך כשאתה אומר מצד אחד שהתאגיד שמלאני, ומצד שני מאשים אותם שהם משרתים את בנט. ולגבי יו"ר ש"ס אריה דרעי, זאת לא רק זכותו - אלא חובתו לדאוג שיהיה ייצוג הולם בתאגיד ציבורי, לכל הציבור. וכן, גם למזרחים וגם לחרדים. ועל זה מגיע לו יישר כח".

זו לא הפעם הראשונה שביטן מאשים את דרעי: השבוע הוא אמר ב'גל"צ' כי "בנט לפני שבועיים אמר שהוא בעד התאגיד והיום הוא נגד, ראשי המפלגות מפחדים מהתקשורת ולצערי התאגיד פועל באופן בלתי חוקי, פתאום הוא מקבל עובדים מסוימים ומציע תחנות שידור לחרדים ופתאום ראשי המפלגות משנים את דעותיהם", אמר ביטן.

לדבריו, "הליכוד עומד על סגירת התאגיד, יש הסכם קואליציוני, וכמו שאנחנו פועלים להעביר דברים של אחרים גם הם צריכים לעמוד ולתמוך בהצעות שלנו, אסור לשכוח: לליכוד יש 30 מנדטים".

על התנגדות האוצר אמר יו"ר הקואליציה: "התחשיבים של האוצר זה בושה וחרפה. הם לא נכונים, בתקציב 2017 יהיה חיסכון גדול מאוד, ואני אומר לכם שחלק משמעותי ממנו יהיה הקיצוץ ברשות השידור".

כזכור, לאחר שתיקה רועמת - ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן את ראשי מפלגות הקואליציה כי בכוונתו לעלות לדיון בישיבת הממשלה מחר - את הצעת החוק של ביטן לביטול תאגיד השידור הציבורי.
יגאל גואטה דוד ביטן אריה דרעי תאגיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד