כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

טראמפ מכה בברזל: "השחיתות של קלינטון רעילה לאומה שלנו"

האם נמצא מה שיחזיר את הצבע בלחייו של המועמד הרפובליקני השנוי במחלוקת? הודעה ה-FBI על הפתיחה המחודשת של החקירה נגד קלינטון מפיחה חיים בקמפיין המדשדש של דונלד טראמפ, והפערים בין המועמדים מצטמצמים עוד

דונלד טראמפ, צילום: רויטרס
דונלד טראמפ, צילום: רויטרס

ה-FBI הודיע על חקירה מחודשת בנוגע לפרשת המיילים של הילארי קלינטון, והמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ לא יכול להסתיר את שמחתו ממצבה של יריבתו.

לאחר שבועות של קמפיין מדשדש וסדרת הדלפות שפגעו קשות בכוחו של המועמד הרפובליקני, מסתמן כי החלטת ה-FBI, שבועות ספורים טרם הבחירות, צפויה להחזיר מעט ברק ללחיים של המועמד השנוי במחלוקת.

בדרך לצמצום הפער בסקרים, הוא מגיב אמש ואומר על קלינטון - "השחיתות של הילארי קלינטון רעילה לאומה שלנו. חייבים לעצור אותה. אסור לנו לתת לה לקחת את מזימותיה הפליליות לחדר הסגלגל".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ראש ה-FBI דיווח לקונגרס כי נפתחה בדיקה "בעקבות גילוי של כמות נוספת של אימיילים, הקשורים בשימוש שעשתה קלינטון בשרת דואר פרטי". הוא ציין כי לא ברור מה חשיבותם של האימיילים החדשים שהתגלו, ורק לאחר בדיקה תכריע הבולשת אם יש בהם מידע מסווג. עם זאת, בשלב הזה אין מדובר בפתיחת חקירה פלילית נגד קלינטון.

ראש ה-FBI הוסיף כי אינו יכול להעריך כמה זמן ייקח לסיים את הבדיקה. כזכור, לפני ארבעה חודשים, בתום חקירה ארוכה, קבע ה-FBI כי הדרך שבה טיפלה קלינטון במידע מסווג באמצעות הדואר האלקטרוני הייתה רשלנית מאוד, אך המליץ שלא לפתוח נגדה בחקירה פלילית.

טראמפ קלינטון מיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד