י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לחץ אחרון על נתניהו לפני הדיון על התאגיד

ח"כ איתן כבל מהמחנה הציוני מפרסם פוסט חריף הבוקר, בניסיון אחרון לחסום את הצעתו של נתניהו לפירוק תאגיד השידור הציבורי

איתן כבל, פלאש90
איתן כבל, פלאש90

הלחץ על נתניהו בטרם הוא מעלה את הצעת החוק לסגירת התאגיד בפני ראשי מפלגות הקואליציה - יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל פרסם הבוקר בפייסבוק קריאה חריפה לנתניהו להפסיק במאמציו לסגור את התאגיד, שפוגעים בחוק וברצונו של הציבור.

איתן כבל - "הספירה לאחור של הקיסרות שלך החלה. אולי תהיה לך עוד קדנציה, אבל שיהיה לך ברור זו שירת הברבור שלך - והיא כבר החלה. ההיסטוריה יודעת להיות מלטפת, אך גם אכזרית ואתה שמשקיע את כל מרצך רק בשימור קיסרותך בלבד לא מבין שמה שיזכר ממך לבסוף זה רק שאתה אח של והבן של – לא מעבר! שום דבר".

כבל כתב עוד כי "הכי נורא בעיני זו העובדה שהסיבה האמיתית היא פוליטית. לא מקצועית ולא כלכלית, אלא פוליטיקה קטנה, צינית ודורסנית. שמאלנים השתלטו על התאגיד! שומו שמיים! האם באמת שמאלנים השתלטו על התאגיד או שזו המילה שכל כולה שנאה כשהיא יוצאת מפיך ושאתה מאמין שתעשה את העבודה אל מול הציבור? שכחת שיהודים אנחנו, אזרחי ישראל כולנו? אבל כל זה אינו חשוב בעיניך ואין לך שום עכבה לרסק אותנו את החברה הישראלית למען שימור קיסרותך.

"אינך ראוי להנהיג את מדינת ישראל ולבסוף גם העם יבין זאת, אף אם לצערי זה יקח זמן. אנחנו נצא למסע לשכנע את העם, וגם את אלה שלא בוטחים בנו ולא תומכים ואולי אף לא יתמכו. יש לך עיתון ועכשיו אתה רוצה גם רדיו וטלוויזיה, כדי שתוכל בראש ובראשונה לשסות גם אותם נגד מתנגדיך בליכוד ונגד כחלון, ליברמן, בנט דרעי ואחרים!
איתן כבל התאגיד שידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד