כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הסדר טיעון קל מאד: 'האב התוקף' הודה והורשע

הפרשה שפורסמה לראשונה ב'בחדרי חרדים' במסגרתה נעצר בחודש תמוז חרדי מירושלים, אב ל-11 ילדים, בחשד לתקיפות אכזריות של שתי בנותיו בנות 23 ו-15.5 במשך שנים - מתקרבת לסיומה

צילום אילוסטרציה: ז'אק וואז'סגראס, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: ז'אק וואז'סגראס, פלאש 90

וביערת הרע מקרבך - 'האב התוקף' הודה הבוקר (א') במסגרת הסדר טיעון מקל בעבירות החמורות, והורשע על ידי בית המשפט בעבירות חמורות.

בדיון שנערך הבוקר אצל השופט רפי כרמל בבית משפט המחוזי בירושלים, האב הודה במסגרת הסדר טיעון מקל בו הושמט סעיף אישום מרכזי. על פי הסדר הטיעון, האב התוקף ירצה תשעה שנות מאסר ובנוסף יפצה את בנותיו בסכום כספי.

את בתו הגדולה (23) אשר פגע בה מאז הייתה בת שבע ועד שעזבה את בית המשפחה בגיל 17, יפצה ב-50 אלף שקלים. את בתו הקטנה יותר (15.5) אותה תקף מאז עזבה האחות הגדולה את הבית ועד לחשיפת הפרשה, יפצה ב-45 אלף שקלים.

המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה. במסגרת הפרשה נעצרה גם אשה שהציגה את עצמה כפסיכולוגית ועל פי החשד שיבשה הליכי חקירה, איימה והילכה אימים על המתלוננות.

בעוד כחודש יתקיים דיון טיעונים לעונש, אם עד אז לא יפוקד סכום הפיצוי בסך 95,000 ש"ח לבנות המתלוננות, הסדר הטיעון לא יכובד.

עו"ד רבקה שורץ מארגון 'מן המיצר' שמלווה את המתלוננות, הגיבה ל'בחדרי' על קבלת הסדר הטיעון כי "מעשיו של הנאשם חמורים מאד, מעשים שראוי להם עונש חמור יותר ממה שהוסכם בהסדר הטיעון, אך לאורך כל הדרך תמכנו בהסדר וראינו חשיבות עליונה במניעת העדת המתלוננות, ולחסוך את ההליך המשפטי הקשה הכרוך בהוכחות".

עוד הוסיפה שוורץ כי "מדובר בבנותיו של הנאשם ומבחינתן כל עדות נוספת במשפט היא פגיעה מחודשת, אין הצדקה בעולם שהן תענשנה על מעשיו, גם אם המחיר הוא הפחתה בעונש. מכל מקום, אין עונש שירפא פגיעה של אב בבנותיו".

עו"ד יהודה פריד פרקליטו של האב התוקף אומר ל'בחדרי' כי בנסיבות העניין שקל היטב והחליט יחד עם הצדדים כי "מוטב שלא להעיד את המתלוננות בכדי שלא לגרום נזק נוסף למשפחה, ומשכך החליטה ההגנה להגיע להסדר טיעון על אף שאינו פשוט למרשינו. אנו מקיים כי המשפחה תשוקם בעתיד".
האב התוקף הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד