ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פינדרוס בחר טראמפ: "סיכוי לבניה בירושלים"

סגן ומ"מ ראש העיר נרשם להצבעה באוהיו ומסביר ל'בחדרי חרדים' את השיקולים להצביע ("הוראת גדולי ישראל") ולתמוך בטראמפ ("סיכוי לשינוי מדיניות הבניה בירושלים")

פינדרוס. צילום ארכיון
פינדרוס. צילום ארכיון

הבחירות בארה"ב משליכות באופן ישיר גם על חייהם של תושבי מדינת ישראל, אחת המדינות הנשענות במובנים רבים על ארה"ב, ומשכך ישראלים רבים המחזיקים גם באזרחות אמריקאית ובאפשרות הצבעה - טורחים הפעם לממש את זכותם זו, למרות הפרוצדורה הרבה הכרוכה בכך. הללו כבר הצביעו במסגרת הבחירות המוקדמות.

אחד מהם הוא סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים, יצחק פינדרוס מיהדות התורה, שמספר ל'בחדרי חרדים' על התהליך: "ממלאים טפסים ונרשמים מוקדם, אמי עזרה לי בכל ההליך הטכני". לדברי פינדרוס, הוא משוייך למדינה הנחשבת 'מתנדנדת' אוהיו ולפיכך חשיבות ההצבעה גדלה.

למה לטרוח?

"יש הוראה גלובלית של גדולי ישראל שהחרדים יהיו מעורבים פוליטית, ובעקבותיה פנתה אגו"י באמריקה לכל היהודים החרדים שייצאו לממש את כוחם בקלפי - ומשכך נעניתי לקריאה".

מה הצבעת?

"דונלד טראמפ".

וזה למה?

"קודם כל, התחושה שלי כאיש ירושלים שההקפאה שנגזרה על הבינוי בירושלים בממשל אובמה יש יותר סיכוי שישתנה בעז"ה בשינוי ממשל, והשיקול המרכזי שעומד לחנגד עיני הוא הבניה בירושלים. בנוסף, גם כאזרח אמריקאי אני פחות מתחבר ליחס למדינות ערב שהיה בממשל אובמה".
יצחק פינדרוס דונלד טראמפ בחירות אוהיו הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד