ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

אין בושה: המשגיח התוקף התייצב בבית המשפט עם פראק

בלי כל בושה, "המשגיח התוקף", או "המפלצת" כדברי הפסיכיאטר מטעם ההגנה, התייצב בבית המשפט המחוזי בירושלים עם פראק והמשיך עם חילול השם האדיר שכבר גרם. השופטים טרם הכריעו האם ביצע את המעשים המיוחסים לו בדעה צלולה

המשגיח בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
המשגיח בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשהוא לבוש בפראק התייצב היום (ראשון) ה'משגיח התוקף' בבית משפט המחוזי בירושלים, לדיון בעניינו. כפי שדווח בשבוע שעבר ב'בחדרי', עסק הדיון בעניינו של החשוד באחת הפרשות המזעזעות ביותר שנחשפו בתולדות הציבור החרדי בישראל, משגיח בעל מעמד מכובד, אשר בנות משפחתו התלוננו על סדרה ארוכה ומרובת שנים של תקיפות ומעשים חמורים ואסורים מצידו.

במהלך הדיון בפני השופט, נציגי הפרקליטות וצוות ההגנה חקרו את הפסיכיאטרים, הן המחוזי והן פרופ' אלי זומר. על פי חוות דעת של פרופ' זומר - פסיכיאטר פרטי אשר נשכר על ידי צוות ההגנה, פרקליטי המשגיח עו"ד יהודה פריד וטל גבאי - קיימת במוחו של המשגיח "הפרעת זהות דיסוציאטיבית", מעין 'מפלצת' שביצעה את המעשים החמורים. דבר המעיד על כך, שצד מסוים באישיותו ביצע את המעשים מחוץ לשליטה של "האישיות המרכזית" שלו ומבלי שיהיה מודע לכך - בניגוד לחוו"ד של הפסיכיאטר המחוזי שהמעשים החמורים נעשו בדעה צלולה.

לאחר שהצדדים חקרו את הפסיכיאטרים, הרכב השופטים לא השתכנע לכאן או לכאן והחליט לדון בעניין במהלך הדיון הבא שיתקיים בעוד כחודש, במסגרת מענה לכתב האישום החמור שהוגש נגד המשגיח.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני חמישה חודשים הוגש כתב אישום חמור נגד משגיח בישיבה חשובה בירושלים על כך שתקף במשך שנים שלוש אחיות קרובות משפחתו, תוך שהוא מציג בפניהן היתרים הלכתיים למעשיו. הנאשם הוא רב ומשגיח בישיבה ליטאית חשובה בירושלים, והמעשים החמורים מאד נמשכו במשך שנים, בין השאר במשרדו בישיבה.
המשגיח התוקף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד