י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

החצאיות החדשות של החורף

למי שמתכננת קניית חצאית חורפית, הנה צרור עצות של סטייל • הבשורה הטובה: החורף הפכה החצאית להיות אופנתית, כך שיש סיכוי למצוא אחת מתאימה גם בחנות שאינה מיועדת לחרדיות

חצאיות. צילום אילוסטרציה
חצאיות. צילום אילוסטרציה



מידי ערב כשאני שומעת את תחזית מזג האוויר לימים הבאים, אני מרימה גבה ומשתוממת לידיעה כי שוב נרגיש 27 מעלות עם עלייה נוספת צפויה...

למרות המצב הנואש ללא חורף במדינתנו, בכל זאת אסקור בפניכן שוב מקומץ הטרנדים לעונת הסתיו חורף הקרוב.

והפעם, נתרכז בנושא החצאיות.

העונה, החצאית תופסת מקום של כבוד בחנויות האופנה השונות, כך שלאישה החרדית יש סיכוי רב למצוא חצאית אופנתית במגוון רחב יותר של חנויות.

צבעים, הדפסים - ההיסטוריה חוזרת

אז מה חדש מבחינת גזרות, צבעים וסגנונות בזירת החצאיות החדשות?

בדים:

מגוון רחב מאוד של בדים מעניינים ניתן למצוא העונה במגוון החצאיות: קטיפות, תחרה, צמר דק, קורדרוי דק, ג'ינס, גברדין, ג'רסי, עור ודמוי עור, חצאיות סרוגות בסריגה עבה, ויסקוזה עם כותנה וצמר.

מהי קשת הצבעים במגוון החצאיות לעונה?

לגבי צבעוניות והדפסים, ניתן לומר כי סגנון שנות ה 70 שהתאפיין בהדפסי פרחים, ופייזלי נראים העונה בגווני החום ברנדי, חום כהה, כתום, צהוב וירוק זית בחצאיות השונות.

סגנונות שנות ה 40 ו ה 60 בחצאיות הקלוש והעיפרון באורכים השונים, מתאפיינים בצבעוניות חלקה בצבעי האפור, שחור, מעט כחול כהה וכמובן חום לגווניו: קאמל, חום – כתום, ירוק זית בטקסטורות של בד טוויד אנגלי עשוי משבצות קטנות, או פסי סיכה דקים.

כמעט שכחתי: הטרנד המנומר שתפס כל במה מרכזית בחנות אופנה הנמצא אף הוא בהדפסי חצאיות ושמלות, אך כדאי לקחת אותו בזהירות בלבישה מעודנת של פריט אחד שייתן מספיק את השיק המתאים.

גם טרנד המשבצות מופיע העונה כחלק מרכזי הן בחולצות וז'קטים מחויטים בסגנון (הגברי)
הבוי פרנד, והן בחצאיות הקלוש, המחויטות והקלאסיות במשבצות של שחור לבן (פפיטה).

כל השילובים, כל הערבובים

אז אילו צרופים מעניינים ניתן ליצור עם חצאיות?

ככלל, כל חצאית שתבחרנה ללבוש, תשנה סגנון עם הנעל המצטרפת אליה ללוק הכללי.

לדוגמא: חצאית באורך מקסי בגזרת קלוש, מתרחבת, תראה מצוין עם קרדיגן כפתורים קטן, מתחתיה טי שירט ספורטיבית, צעיף מודפס, ומגף בסגנון מסיבי, או לחילופין נעל גולדה עם שרוכים.

חצאית בגזרת עיפרון תראה מצוין עם טי שירט מודפסת, על מנת "לשבור" את מראה רצינות החצאית, וזיקט ג'ינס מעל, בלוויית נעל שרוכים או נעל סירה שטוחה.

הכוונה הכללית היא לערבב כמה שיותר סגנונות וצרופים מנוגדים: זרוק עם אלגנטי, נעל בסגנון שרוכים עם מראה נשי ורך, מגף מסיבי עם חצאיות. ככל שתעזו לסגנן ולערבב עם כמה סגנונות במראה אחד, קיבלתן סטיילינג אישי מנצח.

וכמובן, הכי חשוב, לדעת להכיר מקרוב את מבנה הגוף, אילו גזרות מחמיאות יותר ואילו פחות, הבדים הנכונים, האורכים והצבעוניות המשתנה מאחד לשני בהתאם לגווני העור.



עדיין מבולבלות? זקוקות לכיוון אישי וייעוץ מקצועי?

אני לרשותכן לימי סטיילינג אישי, החל בארגון, נפוי ושדרוג מלאי ארון הבגדים, יציאה משותפת להדרכת קניות חכמות ולימוד איש להרכבת סטים מיוחדים, ולערבי נשים, ימי הולדת, מפגשים לבנות הנוער, ועוד שת"פ שונים.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד