י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טיפולי השיניים של נבו: שפר את 'כרטיס הביקור' שלך

שתלים דנטליים, הלבנת שיניים או שיקום מראה הפה - את כל אלו ועוד תוכלו לעשות עם מיטב המכשור הרפואי במרפאה של ד"ר נבו

טיפולי השיניים של נבו: שפר את 'כרטיס הביקור' שלך

השיניים הן כרטיס הביקור הראשון של כל אדם בעת שהוא נפגש עם אנשים אחרים. בשל כך קיימת חשיבות רבה מאוד לשמירה על האסתטיקה ועל היופי הטבעי שלהן. אם חשבתם שרק מי שהתברכו בנתונים דנטליים טבעיים זוכים לחיוך צחור ויפה, חשבו שנית. כיום, ניתן באמצעים רבים לשקם גם מערכות שיניים פגומות ולהפוך אותן למתפקדות ולאסתטיות.

במרפאת השיניים של ד"ר אלי נבו בבני ברק ניתן למצוא את החידושים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית בכל הנוגע לרפואת השיניים ולשיקום הפה. ד"ר נבו עורך בדיקה וייעוץ ללא תשלום במרפאה לשיקום הפה, שתלים ואסתטיקה שלו.

מהם הטיפולים שניתן לקבל במרפאה?

• במקרה של שיניים קבועות שנעקרו – שן אחת או שיניים רבות – ניתן להשתמש בשתלים דנטליים להחלפת השיניים החסרות ולשיקום מראה הפה. השתלים הללו עשויים סגסוגת טיטניום טהור ומאפשרים חיבור של שיניים תותבות אל החניכיים, חיבור של מבנים של שיניים, של גשרים ושל כתרים. טיפולי השתלת השתלים הדנטליים נעשים במרפאה של ד"ר נבו על ידי מומחה לכירורגיית פה ולסתות ותוך שימוש בשתלים האיכותיים ביותר המיוצרים כיום. לכל השתלים שבהם משתמשים במרפאה – אישור של משרד הבריאות ותווי תקן מחמירים, כולל של ה-FDA.

הטיפולים החדשניים הזמינים למטופלים במרפאה מאפשרים לשקם שיניים ומערכות שיניים ביום אחד בלבד. באופן הזה, יכול מי שסבל מאיכות חיים ירודה בשל היעדר שיניים משיפור מהיר לטובה כשתוך יום יהיה שוב בעל שיניים.

• מטופלים רבים נזקקים עם השנים לטיפול להלבנת השיניים. זאת לאחר שבשל גנטיקה או בשל עישון, שתיית תה וקפה מרובה או בשל גורמים אחרים הצהיבו השיניים שלהם. במרפאת השיניים של ד"ר נבו ניתן לקבל טיפול להלבנת השיניים, שבמסגרתו נעשה שימוש בחומרי הלבנה רפואיים המבוססים על חמצן. חימצון השיניים מביא להלבנתן שנית באופן מיידי ואפקטיבי, ללא כאבים וללא תופעות לוואי.

• מטופלים הסובלים משיניים צהובות או שחורות ומעוניינים בהלבנתן יכולים לקבל במרפאה טיפול של ציפוי חרסינה שיודבק על השיניים. במסגרת טיפול זה מודבק ציפוי חרסינה דקיק, בעובי של 0.2 מילימטר, על חזית השיניים ומשנה את צבען ללבן באופן קבוע. למרות עוביו הדק, מדובר בציפוי חזק ועמיד ביותר. באמצעות ציפוי החרסינה אפשר גם לשקם את מראה הפה בדרכים נוספות – אפשר להשלים שיניים שבורות, ליצור מראה של שיניים ישרות, לשנות את צורת השיניים ועוד.

• במקרים של שיניים קדמיות שזקוקות לשיקום המראה שלהן, או במקרים של שיקום שיניים בודדות או גשרים העשויים ממספר כתרים, מומלץ להשתמש בדור החדש של הכתרים האסתטיים. מדובר בכתרים שבהם לא נעשה שימוש במתכות כבעבר. הכתרים החדשים עשויים זירקוניה המחליפה את המתכת שבה נעשה שימוש בדור הקודם של הכתרים. את הזירקוניה מצפים בציפוי חרסינה שמעניק לשן את הצבע ואת הברק הטבעיים. באופן זה, ניתן לחקות באופן מדויק את המראה הטבעי של השיניים הפגומות.


במרפאה לשיקום הפה, שתלים ואסתטיקה של ד"ר אלי נבו, בשדרות גרשטנקורן 30 בבני ברק תוכלו לקבל טיפול איכותי ומתקדם, הכולל השתלות תוך שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית ממוחשבת האפשרת טיפול בפה ללא חתכים, ללא דימום וללא צורך בתפרים ועם ריפוי מהיר. מוזמנים לבדיקה ולייעוץ ללא תשלום.
שיניים מרפאה אלי נבו שיקום הלבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד