ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

דרמה בש"ס: דרעי מתפטר מהכנסת - מלכיאלי ייכנס במקומו

כמעט שנתיים לאחר הבחירות יו"ר ש"ס בוחר לפרוש מהכנסת ולהתמקד בתפקידו כשר הפנים והפריפריה • את מקומו של דרעי במשכן יתפוס מיכאל מלכיאלי, שכיהן עד כה כחבר מועצת העיר ירושלים מטעם המפלגה • כל הפרטים

דרעי. צילום: Tomer Neuberg/Flash90
דרעי. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

דרמה בישיבת סיעת ש"ס בבית נשיא המועצת חכם שלום כהן: שר הפנים אריה דרעי הודיע היום (ב) על כוונתו להתפטר מהכנסת לטובת הבא בתור ברשימה, חבר מועצת העיר ירושלים מיכאל מלכיאלי.

מלכיאלי התחיל את דרכו הפוליטית בש"ס לפני כשלוש שנים, לאחר שנקרא על ידי גדולי ישראל לשמש כחבר מועצה בירושלים.

כזכור, דרעי הודיע בעבר על רצונו להתמקד בתפקידו כשר הפנים והפריפריה במשרה מלאה, מנגד, בלט חסרונם של חברי כנסת דינאמיים בש"ס, כעת, נועדה ההתפטרות לקדם את שני הדברים.

יצויין כי לא מדובר בהתפטרות במסגרת החוק הנורבגי, שכן זה מאפשר לכל מפלגה רק התפטרותו של שר או בגן שר אחד, ובש"ס כבר בוצע החוק הנורבגי עבור ח"כ יגאל גואטה. המשמעות היא שאם ש"ס תפרוש מהממשלה דרעי לא ישוב לכהן כח"כ.



השר דרעי הסביר את המהלך בישיבת הסיעה: "החלטתי להתפטר מהכנסת לטובת כוחות צעירים. תפקידיי כשר הפנים הפריפריה הנגב והגליל וגם כיו״ר שס וחבר הקבינט לוקחים ממני זמן רב. מיכאל מלכיאלי שייכנס לכנסת הוא בעל השכלה נרחבת וגם תלמיד חכם. הוא ההנהגה הצעירה של ש"ס. מי שרוצה יכול למצוא במהלך של התפטרותי את דעתי על חוזקה של הממשלה. אני לא חושש שהיא תיפול".

במקביל, התמנה גם ח״כ יגאל גואטה לשמש כמזכ״ל המפלגה והאחראי על השטח, לצד המנכ״ל חיים ביטון.
אריה דרעי מיכאל מלכיאלי כנסת התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד