י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרוג ופצוע בתאונה חזיתית בצומת חלקיה

נהג רכב פרטי כבן 50 נהרג בתאונת דרכים קשה בצומת חלקיה, לאחר שהתנגש באוטובוס של חברת אפיקים, קו 454 מאשדוד לבית שמש

זירת התאונה
זירת התאונה

נהג רכב פרטי כבן 50 נהרג הערב (שני) בתאונת דרכים קשה בצומת בית חלקיה, בכביש מספר 3, לאחר שהתנגש באוטובוס.

התאונה הקשה אירעה מעט לאחר השעה 20:00, בין צומת יד בנימין לצומת רבדים, כאשר רכב פרטי התנגש כאמור באוטובוס של חברת אפיקים, קו 454 שיצא מאשדוד לבית שמש. נהג הרכב הפרטי נלכד ברכב ונהרג, נהג האוטובוס כבן 30 נפצע באורח קל. בחסדי שמים, הנוסעים החרדים שהיו בזמן התאונה על האוטובוס לא נפגעו.

צוותי מגן דוד אדום וכונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לנפגע והוא פונה לבית החולים. הכביש 3 נחסם לתנועה בין צומת יד בנימין לצומת רבדים בשני הכיוונים עד לסיום הטיפול בתאונה. צוות זק"א הוזעק למקום. נסיבות התאונה נחקרות ע"י בוחנים של המשטרה.


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום כונן מד"א יוסי סמדג'ה שהגיע למקום: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, נהג הרכב הפרטי נלכד ברכבו מתחת לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. במקביל לפעולות החילוץ ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג האוטובוס, גבר כבן 30 נחבל באופן קל וטופל במקום. כל נוסעי האוטובוס שהיה עמוס מאוד לא נפגעו".

משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. נהג הרכב היה לכוד ברכבו ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופתו. כמו כן טופלו בזירה ע"י מתנדבי איחוד הצלה כעשרה נפגעי חרדה ששהו על האוטובוס שמעורב בתאונה".

יוסי ויסנשטרן ראש צוות זק"א נחל שורק ומתנדב איחוד הצלה סיפר כי החילוץ ארך זמן רב "מאחר והרכב נכנס מתחת לאוטובוס, לא היה שייך להגיע לנהרג הרכב. כאשר חולץ על ידי צוותי הכיבוי, הוא היה ללא דופק ונשימה ונאלצנו לקבוע את מותו. נוסעי האוטובוס לא נפגעו, למעט הנהג שנכנס והלם ופונה לבית החולים" סיפר יוסי. "כעת צוותי זק"א פועלים לאיסוף הדם הרב ברכבו של ההרוג על מנת להביא הכל לקבורה על פי כללי ההלכה".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א




















תאונת דרכים כביש 3 בית חלקיה אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד