כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרב מאזוז: "חיפשו את הרב עובדיה לכותרת ב'ידיעות הטומאה'"

במהלך שיעורו השבועי של הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', ייחד הרב דברים לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, במלאת שלש שנים לפטירתו: "אם הרב היה מוסר שיעור בטלוויזיה היו רבבות חוזרים בתשובה" • וידאו

הרב מאזוז: "חיפשו את הרב עובדיה לכותרת ב'ידיעות הטומאה'"
פלאש 90

במהלך שיעורו השבועי של הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', ייחד הרב דברים לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, במלאת שלש שנים לפטירתו.

"מרן הרב עובדיה עודד דור של תלמידי חכמים" אמר הרב מאזוז, "היה מעודד אותם, נותן הסכמה לכולם. היה תלמיד חכם שהרב כתב לו הסכמה על דברי אגדה. אחר כך הבן שלו כתב 80 ספרים בהלכה".



"הרב הפך את הדור לדור שהתורה חביבה עליו. לפני הרב באים לבקש ברכה מהרב, זה בריאות, פרנסה היום מבקשים שהילדים יהיו תלמידי חכמים, זה מעל כולם".

"הרב הטעים את האור של התורה. אלה שלא יודעים את התורה מסכנים אומללים, אלו שלא היו יודעים היו מחפשים את הרב במוצאי שבת לעשות כותרת ראשית ב'ידיעות הטומאה'. מה כתבו שם? הרב אמר אשה לא תעבור בין שני אנשים, אוי ואבוי, 'הדרת נשים'. אבל הרב אומר גם שלא יעבור הגבר בין שני נשים, אז גם הדרת הבעל. זה גמרא מה יש לכם להתנפל על הרב?".

הרב מאזוז המשיך: "במקום זה שהיו נותנים לו למסור את השיעור בטלוויזיה, למה לא נתנו לו?! ידעו שאם הרב היה מוסר שיעור שם, היו אלפים ורבבות שחוזרים בתשובה. יגיע הזמן וכל ישראל יראו וידעו את הטוב שבתורה, רק באהבה, לא בכפייה. הכפייה לא תעזור רק באהבה".
הרב מאזוז הרב עובדיה יוסף שיעור ידיעות הטומאה כותרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד