ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עסקת מיליונים מפתיעה של הת"תים בישיבות

הת"תים בישיבות התאגדו יחד ועומדים לחתום בקרוב על עסקת ענק בשווי של כ-2.8 מיליון שקל לקניית חליפות לבחורים בישיבות. וכמה תעלה חליפה? • כל הפרטים

אילוסטרציה (מתניה טויסיג, פלאש 90)
אילוסטרציה (מתניה טויסיג, פלאש 90)

הת"תים בישיבות (קופת תומכי תורה העוזרת לבחורי הישיבה מ.ו.) התאגדו יחד ועומדים לחתום בקרוב על עסקת ענק בשווי של כ-2.8 מיליון שקל לקניית חליפות לבחורים בישיבות.

מדבור בעסקה הגדולה ביותר בתחום החליפות שנעשתה עד כה במגזר החרדי בכלל, ובקרב בחורי הישיבות בפרט.

כאמור, מי שעומד מאחורי המהלך הוא ארגון "איגוד הת"תים", שרק לאחרונה ניצל את הכח הפוליטי-חברתי שלו לקדם מהלכים לטובת הבחורים, ביניהם הנחת סטודנט לבחורי ישבות בתחבורה הציבורית והארכת שעות פעילות קווי האוטובוסים בלילות חול המועד. כעת, באיגוד מנצלים את הכח הצרכני העצום שלהם להוזיל את עלויות הביגוד לבחורים.

איגוד בחורי הישיבות קם לפני כשנה ומאגד את הישיבות - חברון, וולפסון, קול תורה, עטרת ישראל, קול יעקב, נחלת הלויים, תפרח ועוד, כאשר המטרה היא לנצל את הכח העצום לתועלת הבחורים.

בשונה מגופים אחרים שהוקמו עם אינטרס כלכלי מובהק ואין ביניהם קשר לבחורים, הרי שאב"י הוא גוף ללא מטרות רווח ומורכב מהבחורים עצמם, וברמת השטח מיוצג על ידי הת"ת שבכל ישיבה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בקיץ האחרון כינס האיגוד את ראשי הת"תים לדון בדרכים להוזיל את עלויות הביגוד לבחורי ישיבות. הנוכחים הביאו נתונים על עלויות יצור החליפות והפער הלא פרופורציונלי בין העלות למחיר הסופי.

בדיון הוחלט לשנות את ההליכים מול החנויות ובמקום שכל ת"ת יפעל בנפרד מול החנויות, כל הת"תים יפעלו יחד וינצלו את הכח קניה האדיר לקניית 7,000 תלושים מראש, במחיר של ארבע מאות שקל לחליפה.

לפני כחודשיים ביקש האיגוד מהרשתות האופנה המובילות במגזר החרדי להציע הצעת מחיר לחליפות, ובימים אלו בוחנים באיגוד באיזו רשת לבחור.

מכיוון שלת"תים בישיבות אין כסף מזומן, פנו באיגוד למספר חברות ובנקים, שיתנו חסות למהלך חשוב זה, ואף מספר פילנתרופים מחו"ל התגייסו לתמוך בעסקה.

באיגד אומרים ל'בחדרי חרדים' כי הם מקווים שהצעד הזה יהיה הראשון בסדרת צעדים שיובילו לניצול הכח של בחורי הישיבות והוזלה משמעותית של הביגוד למענם.
בחורי ישיבות איגוד קניית חליפות תתים כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד