י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: "להצביע להילרי? יצאתם מדעתכם?"

הרב מנדל קאסין, תלמידו של הרה"ג ר' משה פיינשטיין זיע"א ומרצה מבוקש בארה"ב, קורא לציבור החרדי להצביע עבור דונלד טראמפ: "איך מישהו יכול להצביע לאישה הזו? צריך שיהיה לכם רחמים על הילדים שלכם. יצאתם מדעתכם?" • צפו

הרב קאסין (לייקווד סקופ)
הרב קאסין (לייקווד סקופ)

8 ימים בלבד לבחירות בארה"ב ונראה שהציבור החרדי תומך יותר ויותר במועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, ולו רק בכדי שהמועמד הדמוקרטית הילרי קלינטון לא תבחר.

הרב מנדל קאסין - תלמידו של הרה"ג ר' משה פיינשטיין זיע"א, ומגדולי המרצים בארה"ב, קנדה, אירופה וישראל, מבכירי המרצים של ארגון "חפץ חיים פאנדיישין", קורא לציבור החרדי להצביע עבור דונלד טראמפ.

(לייקווד סקופ)

בשיעור שנתן השבוע בעיירה לייקווד, ותיעוד שלו פורסם באתר "לייקווד סקופ", דיבר הרב בחריפות יוצאת דופן נגד הצבעה עבור קלינטון, כינה אותה "מושחתת" ו"לא אמינה". "כל האג'נדה שלה לא תאומן" אמר הרב. "איך מישהו יכול להצביע לאישה הזו? צריך שיהיה לכם רחמים על הילדים שלכם. איפה הרחמים על הילדים שלכם, על העולם. איפה אתם אנשים? יצאתם מדעתכם?".

הרב הוסיף, "גם אם אתם שונאים את טראמפ, אין לכם אופציה אחרת. צריך להצביע לטראמפ רק בשביל שהיא לא תבחר. אבל אנשים שוטים, מדהים לראות כמה אנשים טפשים".

"צריך להשאיר את הילרי מחוץ לבית הלבן, אבל לאנשים לא אכפת, הם מעדיפים שיהיה להם נשיא שקרן, לא אמין ומושחת. אי אפשר להשוות בין השניים".

כזכור, לפני מספר ימים פורסם וידאו בלעדי ב"בחדרי חרדים" של הגאון הצדיק, רבי שְׂרָיָה דבליצקי, מקובל ליטאי מגדולי הפוסקים בדורנו שכתב עשרות ספרי הלכה ומוכר מאוד בציבור החרדי, המורה לנכנסים למעונו "להצביע עבור הגבר. אם אישה שולטת זה דינים, מיתה ועוני".
הרב מנדל קאסין הילרי קלינטון דונלד טראמפ המרוץ לבית הלבן בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד