י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הצבעת פינדרוס: התקשורת האמריקאית בעקבות 'בחדרי'

הצבעתו של סגן ומ"מ ראש העיר ירשלים עבור טראמפ וההסבר ל'בחדרי' שזה עשוי לקדם את הבניה בעיר, צוטטו בכותרות בשורה ארוכה של כלי תקשורת בארה"ב

הצבעת פינדרוס: התקשורת האמריקאית בעקבות 'בחדרי'

לפני יומיים (א) חשפתי כאן ב'בחדרי חרדים' כי סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים מטעם 'יהדות התורה', יצחק פינדרוס, המחזיק באזרחות אמריקאית ורשום במדינת אוהיו, הצביע עבור המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ.

פינדרוס גם הסביר בשיחה עם 'בחדרי': "יש הוראה גלובלית של גדולי ישראל שהחרדים יהיו מעורבים פוליטית, ובעקבותיה פנתה אגו"י באמריקה לכל היהודים החרדים שייצאו לממש את כוחם בקלפי - ומשכך נעניתי לקריאה".

את הצבעתו לטראמפ, נימק בדאגתו לבניה בירושלים וציין: "התחושה שלי כאיש ירושלים שההקפאה שנגזרה על הבינוי בירושלים בממשל אובמה יש יותר סיכוי שישתנה בעז"ה בשינוי ממשל, והשיקול המרכזי שעומד לחנגד עיני הוא הבניה בירושלים. בנוסף, גם כאזרח אמריקאי אני פחות מתחבר ליחס למדינות ערב שהיה בממשל אובמה".

דבריו של פינדרוס הפכו במהרה לכותרות בתקשורת היהודית-אמריקאית, שציטטה את הכתבה ב'בחדרי' במלואה, ובין השאר 'הארץ' וערוץ 7 באנגלית, אך גם כלי תקשורת מקומיים, דוגמת פורוורד, ג'ואיש לייט, טיימס אוף ישראל, JTA ו'וואס איז נייעס' ציטטו את דבריו בהרחבה.

גם בתחנות הרדיו החרדיות בישראל התעניינו בנושא, ובמהדורות המרכזיות של 'קול ברמה' בהגשת משה גלסנר ו'קול חי' בהגשת אבי מימרן שוחחו עם פינדרוס על הצבעתו, בין השאר הסביר סגן ראש העיר כי "אני לא דמוקרטי או רפובליקני, אני ירושלמי. לדעתי זו ההצבעה הטובה עבור ירושלים כיום".

















תקשורת ארהב הצבעה טראמפ פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד