כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מכה לתאגיד: עיתונאי ימין בכיר סירב להצעה

בזמן שהוא נלחם על חייו, תאגיד השידור הציבורי "כאן" ממשיך במסע לגיוס אנשי תקשורת ימניים, אך עד כה ללא הצלחה גדולה. הערב חטף התאגיד מכה לאחר שאיש התקשורת שמעון ריקלין סירב להצעה להצטרף ל"כאן"

(מרים אלסטר, פלאש 90)
(מרים אלסטר, פלאש 90) צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בזמן שהוא נלחם על חייו, תאגיד השידור הציבורי "כאן" ממשיך במסע לגיוס אנשי תקשורת ימניים, אך עד כה ללא הצלחה גדולה.

הערב (שלישי) פרסם איש התקשורת שמעון ריקלין מערוץ 20 כי הוא סירב לפנייה מ'התאגיד'. "רוצה להודות לתאגיד החדש על ההצעה הנדיבה שקיבלתי ממנו. אבל החלטתי להישאר בערוץ 20 ולעשות ככל יכולתי למען שגשוגו", צייץ ריקלין לעוקביו בטוויטר.

כזכור, אתמול הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו במליאת הכנסת כי הוא מתכוון לשקם את רשות השידור, במטרה לפרק את התאגיד החדש, כפי הצעת החוק של יו"ר הקואליציה דוד ביטן.

קודם לכן השבוע פרסם כתב התקשורת של 'דה מרקר' נתי טוקר כי העיתונאית הדתית לאומית אמילי עמרוסי מ'ישראל היום' מקיימת משא ומתן מתקדם עם התאגיד.

כזכור, בשבוע שעבר הפתיע איש התקשורת הימני קלמן ליבסקינד ופרסם בטוויטר כי הוא מצטרף לתאגיד. יו"ר הקואליציה ביטן האשים כי התאגיד מנסה לקנות את הימין על ידי כמה 'עלי תאנה' ימניים, כדוגמת ליבסקינד.

מנגד, מקורבי ליבסקינד טענו כי המו"מ עימו נערך כבר ארבעה חודשים וכי אין קשר בין הצטרפותו לתאגיד לבין הרצון של התאגיד לקרוץ לליכוד ולראש הממשלה.
תאגיד השידור החדש כאן שמעון ריקלין רשות השידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד