כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

עזרה מלמעלה: ב'כאן' מתחילים להתפלל

לאחר שלא הצליחו למנוע את הכוונה לסגור אותם עוד לפני שעלו לאוויר, בתאגיד החדש "כאן" מתחילים להתפלל והודיעו על ארגון מניין לתפילת מנחה במשרדים • מיילך, תסגור לנו עשירי?

מיילך זילברשלג (צילמסך)
מיילך זילברשלג (צילמסך)

 

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לראשי מפלגות הקואליציה כי הוא מתכוון להעלות לדיון בישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב את ביטול תאגיד השידור הציבורי החדש "כאן", נראה שעובדי "כאן" הבינו שהם חייבים לפנות לעזרה מלמעלה.

עובדי התאגיד החרדים הקימו מניין לתפילת מנחה בין כותלי בניין התאגיד. במודעה שפרסמו לעובדים קראו גם לאלו שלא שומרים תורה ומצוות להגיע להתפלל ולא לבזבז את הזמן. בנוסף, הציבו סיבה לכך שלא יסגר התאגיד: "אולי אם יהיה בית כנסת הם לא יוכלו לסגור אותו".

במודעה שפורסמה לעובדי התאגיד נכתב: "מניין כאן בבניין. החל מהיום (ג') ראש חודש מרחשוון ובכל ימי העבודה תתקיים תפילת מנחה בשעה 14:00 (אשרי)".

בהמשך המודעה נכתב: "שטיבלך 'בהקמה' יתקיים בקומה 2 בחדר הועדות הקטן. מוזמנים בשמחה (לא רק 'החייבים') להתאגד יחד ולהעלות תפילה בלי ללכת החוצה ולבזבז זמן או להתפלל יחיד. אנא ראו עצמכם כל אחד כעשירי צנטר! אולי אם יהיה בית כנסת הם לא יוכלו לסגור אותו. חודש טוב ומבורך".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר מעל בימת הכנסת כי בכוונתו "לשקם את רשות השידור" - אמירה ברורה על כוונתו לסגור את התאגיד החדש. כפי המסתמן, המכשול האחרון בדרכו של נתניהו הוא שר האוצר משה כחלון, שמנסה לדחות את רוע הגזירה ומשתמש בטיעונים כלכליים.

 



תאגיד השידור החדש כאן תפילה מנחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד