י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאיר פרוש ביקר את הרב אליעזר ברלנד בכלא

סגן שר החינוך מאיר פרוש הגיע לכלא צלמון לבקר את הרב אליעזר ברלנד. ל"בחדרי חרדים" נודע כי השניים נועדו למשך כשעה וחצי ולמדו יחד תורה

מאיר פרוש והרב ברלנד. צילום: ארכיון
מאיר פרוש והרב ברלנד. צילום: ארכיון

 

סגן שר החינוך, מאיר פרוש, הגיע הבוקר (שלישי) לכלא צלמון לביקור מיוחד אצל הרב אליעזר ברלנד, החשוד במעשים חמורים ועצור עד תום ההליכים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי סגן השר פרוש והרב ברלנד נפגשו פגישה שארכה במשך כשעה וחצי, במהלכה שוחחו בעניינים שונים ואף למדו תורה יחד.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי סגן השר פרוש סייע רבות לרב ברלנד מול משרד המשפטים בדרום אפריקה, כשהיה כלוא בבית הכלא המקומי ביוהנסבורג, לפני הסגרתו לישראל.

הביקור הבוקר הוא הביקור הראשון של פרוש אצל הרב ברלנד מאז הוסגר לארץ. כאמור, פרוש ידוע כאחד שהיה מחובר לאורך השנים לרב ברלנד, שהורה לחסידיו להצביע עבור "יהדות התורה".

(הרב ברלנד מגיע לדיון בבית המשפט)

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", לפני כחודש החל מסע ההגנה הראשון בפרשה בבית משפט השלום בירושלים, בו היו אמורים פרקליטיו של הרב ברלנד להשיב לכתב האישום, אלא שלטענתם לא ניתן לעשות זאת מאחר והם לא קיבלו את כל חומרי החקירה.

עו"ד של הרב, אביגדור פלדמן, השיב לפניית השופט כי אינו יכול להשיב לכתב האישום - היות וטרם קיבל את כל חומר החקירה. לדבריו, התקבלו למעלה מעשרה דיסקים, אך סנגוריו של הרב טרם הספיקו לעבור עליהם.

כזכור, הרב ברלנד נעצר לפני כחמישה חודשים בדרום אפריקה ולפני כחודשיים הוסגר לישראל - כאן הוגש נגדו כתב אישום בחשד למעשים חמורים ומעצרו הוארך עם תום ההליכים. הפרשה כולה סוקרה בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

הרב אליעזר ברלנד מאיר פרוש כלא צלמון ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד