כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

סוף טוב: "שודד החתנים" נלכד בביתו ביפו

נעצר חשוד שפרץ לעשרות מכוניות בת"א וגנב ציוד יקר ערך, בעיקר מזוגות טריים ערב נישואיהם

סוף טוב: "שודד החתנים" נלכד בביתו ביפו

במהלך החודש האחרון התקבלו עשרות תלונות במשטרה בגין התפרצויות לרכבים וגניבה מתוכם, בתל אביב וסביבתה.

פעילות מבצעית ממוקדת של המשטרה הביאה השבוע למעצרו של חשוד, לו מיוחסים לכאורה אירועים אלה. רוב רובם של ההתפרצויות לרכבים היו בחניונים שונים ברחבי תל אביב, כדוגמת חניון כיכר אתרים, חניון בריכת גורדון, חניון קניון רמת אביב, חניון קניון ארנה ועוד.

על פי החשד, נהג החשוד, בשנות ה-30 לחייו תושב יפו, לפרוץ לרכבים ולגנוב מתוכם רכוש רב ובעל ערך רב לבעליו. עיקר ההתפרצויות היו לרכבים שליוו חתן וכלה ביום חופתם, צלמים של חתן-כלה, מתעמלים ועוד.

וכך, החתן והכלה היו יוצאים מהרכב לצילומים וכשחזרו, מצאו כי רכבם נפרץ ורכושם היקר נגנב, כמו גם הטבעות שאיתם היו אמורים להינשא באותו ערב. בין הרכוש הרב שנגנב ניתן גם למצוא אופניים יוקרתיים, תיקי ונעלי נשים בשווי רב, טבעות של חתן-כלה, מכשירים אלקטרוניים כדוגמת אייפדים, טאבלטים וטלפונים ניידים.

חקירה מאומצת הביאה למעצרו של החשוד, ובחיפוש בדירתו ביפו נמצא רכוש רב, כולו מהתפרצויות שביצע לכאורה. אתמול הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שם מעצרו הוארך עד ליום שני הבא.

מאז מעצרו הצליחו החוקרים לאתר לא מעט מבעלי הרכוש הגנוב, אשר הגיעו לתחנת המשטרה לקבל בחזרה את רכושם. אחד מהם הוא רוכב אופניים מקצועי, שקיבל בחזרה את אופניו, בשווי של למעלה מ-25,000 ש"ח. אחר הוא שף שקיבל בחזרה סכינים יקרים שנגנבו מרכבו.

אזרח נוסף, שהיה בדרכו לחתונה, שעה שרכבו נפרץ, קיבל בחזרה מחוקרי המשטרה בקבוקי שתייה יקרים שרכש לחתונה ואשר נגנבו ממנו ביום החתונה. אזרחית נוספת קיבלה בחזרה נעליים ותיק יוקרתיים.

גם אשתו של החשוד נעצרה, בחשד להחזקת רכוש החשוד כגנוב. זאת בשל העובדה שניסתה להחליף נעליים יוקרתיים באחת החנויות בקניון ברמת אביב - אותם הנעליים שנגנבו לכאורה על ידי בעלה-החשוד. היא שוחררה בתנאים מגבילים.

משטרת ישראל קוראת למי שהתפרצו לרכבו באזור תל אביב וסביבתה ורכושו נגנב, בייחוד לחתנים וכלות שרכושם נגנב ביום חתונתם, להגיע לתחנת משטרת לב ת"א ולהגיש תלונה. "יש בתחנה עוד רכוש רב שממתין לבעליו..." אומרים במשטרה.
שודד יפו חתונות שוד רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד