י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"מקובל בבני ברק העביר לי מסר לטראמפ - על פי הזוהר אתה הנשיא הבא"

עו"ד מארק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, חושף ב"בחדרי חרדים" כי מקובל מבני ברק העביר דרכו מסר לדונלד טראמפ לפיו על פי הזוהר הוא יהיה הנשיא הבא של ארה"ב: "היועצים היהודיים היו בהלם משמחה" • צפו בווידאו

דונלד טראמפ (רויטרס)
דונלד טראמפ (רויטרס)

עו"ד מארק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, חושף ב"בחדרי חרדים" כי מקובל מבני ברק העביר דרכו מסר לדונלד טראמפ לפיו על פי הזוהר הוא יהיה הנשיא הבא של ארה"ב.

בשיחה שערך אמש (שלישי) עם יענקי פרבר, כותב טורים ב"בחדרי חרדים", באירוע של המפלגה בישראל התייחס צל לתמיכה החרדית בטראמפ. "זה לא היה כך בהתחלה. החרדים ממש התלבטו האם להצביע בכלל, עוד לפני ההחלטה למי להצביע. אבל מה שקרה בשבועיים האחרונים הוא שנפלה החלטה בקרב הרבנים מכל מיני זרמים בציבור החרדי בארץ שטראמפ הוא זה שיגן על ירושלים, על ארץ ישראל ועל עם ישראל" הוא אומר.



כאמור, צל חשף כי מקובל מבני ברק אמר לו כי על פי הזוהר טראמפ יהיה הנשיא הבא: "לפני יומיים הגיע אליי מקובל גדול, לא רוצה להגיד את שמו, עם הפמליה שלו מבני ברק, רק בשביל להעביר מסר עבור דונלד טראמפ. לדברי הרב, לפי הזוהר דונלד טראמפ יזכה בשבוע הבא. הרב לא ביקש שום דבר אלא רק להעביר את המסר". צל הוסיף, "העברתי את זה לקמפיין של טראמפ בארה"ב והיועצים היהודים היו בהלם לטובה על הבשורה הזו".

בנוגע להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים, אמר צל: "כולם אומרים שיעבירו את השגרירות לירושלים. החוק האמריקני מחייב להעביר את השגרירות, אלא שכל הנשיאים הטילו וטו בטענה של פגיעה בביטחון האמריקני.

"דוד פרידמן, יועץ בכיר של טראמפ לענייני ישראל שנאם לפני כשבוע אמר מפורש 'הנשיאים מוותרים על העברת השגרירות בגלל שאנשי משרד החוץ האמריקני אומרים לנשיא שזה יגרום למהומה בכל העולם המוסלמי'. זה שטויות. פרידמן אמר שאם מישהו יגיד את זה לטראמפ הוא יפטר אותו ויגיד לו ללכת הביתה".

לדבריו, "זה דונלד טראמפ. הוא בא מחוץ לממסד ולא חושב כמו כל פוליטיקאי מהשורה. הוא אומר את מה שהוא חושב. הוא מדבר דוגרי". צל הוסיף - "היום הגיע מנהל חיידר גדול בירושלים בשביל להצביע. הוא אמר לי שהוא החליט להצביע והלך לתלמידים שלו בשביל להסביר מדוע הוא עושה את זה - בגלל הערכים של המפלגה הרפובליקנית - אמונה בבורא עולם וערכי המשפחה. אני מרגיש שיש לנו משהו משותף".

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם כי הרב מנדל קאסין - תלמידו של הרה"ג ר' משה פיינשטיין זיע"א, ומגדולי המרצים בארה"ב, קנדה, אירופה וישראל של ארגון "חפץ חיים פאנדיישין", קרא לציבור החרדי להצביע עבור דונלד טראמפ.

בנוסף, לפני מספר ימים פורסם וידאו בלעדי ב"בחדרי חרדים" של הגאון הצדיק רבי שְׂרָיָה דבליצקי, מקובל ליטאי מגדולי הפוסקים בדורנו שכתב עשרות ספרי הלכה ומוכר מאוד בציבור החרדי, המורה לנכנסים למעונו "להצביע עבור הגבר. אם אישה שולטת זה דינים, מיתה ועוני".
מארק צל דונלד טראמפ המרוץ לבית הלבן המפלגה הרפובליקנית (1)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד