כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מיליון שקל בשנה לחצי משרה: רפי ביסקר מונה לתפקיד יו"ר חברת הבניה בסט

ביסקר יחליף את בעל השליטה בחברה בדיע טנוס שמאז הקמתה לפני 40 שנה ישב בכיסא היו"ר • בסט מבצעת פרויקטי בניה בישראל ובקנדה ולה כ-150 עובדים

(נתי שוחט, פלאש 90)
(נתי שוחט, פלאש 90)



תפקיד חדש לרפי ביסקר, לשעבר יו"ר שופרסל ונכסים ובניין ואחד מבעלי המניות השותפים של נוחי דנקנר בחברת גנדן אשר שלטה בעבר בקונצרן אי.די.בי.

ל-TheMarker נודע כי ביסקר מונה ליו"ר פעיל של חברת בסט בניה הנשלטת על ידי משפחת טנוס. הערכות בשוק הינן כי עבור כ-50% משרה כיו"ר פעיל של החברה ייהנה ביסקר ממשכורת של כמיליון שקל ורכב מסוג סקודה.

ביסקר יחליף את בעל השליטה בחברה בדיע טנוס שמאז הקמתה לפני 40 שנה ישב בכיסא היו"ר. בנו של בדיע טנוס, אליאס טנוס, אשר מכהן כמנכ"ל החברה ב-8 השנים האחרונות ימשיך בתפקיד.

בתקופה האחרונה קרסו לא מעט חברות ביצוע ישראליות – האחרונה שבהם הינה אורתם סהר שנכנסה להקפאת הליכים. אך למרות הסיכון בענף החליט ביסקר להצטרף לבסט אשר מבצעת פרויקטי בניה בישראל ובקנדה.

מקורב לביסקר הסביר "מאז עזיבתו את אי.די.בי, ביסקר קיבל לא מעט הצעות עבודה. הוא חבר של משפחת טנוס. בשיחות עם בדיע אמר שהוא ישמח להצטרף לקבוצה כי הוא מאמין שניתן יהיה להפוך אותה מחברת ביצוע לקבוצת נדל"ן ציבורית. הוא עשה זאת עם נכסים ובניין וגב ים הוא יכול לעשות זאת עם בסט. הוא אוהב אתגרים ומחפש חברה כמו סטארט אפ לא מעניין אותו להיות דירקטור בבנק".

פעילות הליבה של בסט הינה ביצוע בנייה למגורים ומסחר. לחברה כ-150 עובדים מתוכם כ-100 מהנדסים. בין הפרויקטים האחרונים בהם היתה מעורבת החברה: מתחם השוק הסיטונאי, מגדל של 80 יחידות דיור בגלי כרמל אשר בטירת הכרמל, בית רוגובין הרצליה ועוד. כמו כן החברה מתעסקת בייזום של פרויקטי נדל"ן מסחרי ומעורבת במספר פרויקטים בינלאומיים בקנדה ואירופה.

קישורים:
מדד S&P 500 כבר קבע: טראמפ יזכה בנשיאות ארה''ב
ציון ממוצע 57: שיא נכשלים בבחינת עורכי הדין
הכינו את כרטיסי האשראי: דיוטי פרי שני ייפתח בנתב''ג
חצי משרה קבוצת בסט רפי ביסקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד