י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האב התוקף מבי"ש הודה; מעצרו הוארך ביממה

אב מבית שמש חשוד שנהג לסמם את בתו ולתקוף אותה במשך 8 שנים. האב הודה במיוחס לו ומעצרו הוארך ביממה אחת בלבד. הסיבה: המשטרה כבר סיימה את החקירה

האב בבית המשפט
האב בבית המשפט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 

אב, תושב בית שמש בשנות ה-50 לחייו, נעצר, נחקר והודה בכך שסימם את בתו ותקף אותה באכזריות במהלך השנים האחרונות.

אולם, עורך הדין ארנון איתן מהסנגוריה הציבורית, שייצג את האב החשוד, העלה טיעון מעניין בפני השופט דוד גבאי שאול ריכטר, לפיו, היות והתלונה הוגשה למשטרה כבר לפני למעלה מחודש, במהלכו המשטרה חקרה את התיק, אין עילה של ממש להחזיקו במעצר.

לעומת זאת, המשטרה טענה כי ישנו חשד לשיבוש הליכי חקירה, זאת למרות שהאב כבר הודה במעשים. כאמור, השופט החליט בשלב זה להאריך את מעצרו של החשוד ביממה אחת בלבד. בנוסף, הטיל צו איסור פרסום על שמו של החשוד על מנת שלא לפגוע בבתו.

כפי שפורסם הבוקר ב'בחדרי', תושבת בית שמש בת 23 התלוננה במשטרה כי מאז היותה בת 15, נהג אביה להכניס למזון ולשתיה שלה כדורי הרדמה, ולאחר שהייתה מעורפלת הכרה נהג לבצע בה את זממו, במשך שמונה שנים. בחיפוש שנערך בבית על ידי המשטרה נמצאו חבילות של כדורי הרדמה עמן על פי החשד נהג האב לסמם את בתו.

לאחר שנעצר, נחקר במשטרה והודה במעשים החמורים. "החשוד עבר לפני כשנה אירוע מוחי וכתוצאה מכך סובל מלקות ונכות" אמר עו"ד ארנון איתן. "לצערנו משטרת ישראל פגעה בזכויותיו הבסיסיות של החשוד לרבות מניעת הזכות להייוועץ עם עו"ד. ביהמ״ש קיבל את טענתנו לגבי משך המעצר והורה על הארכת המעצר ביום אחד".

האב התוקף מבית שמש מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד