כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נתניהו התקפל: נדחתה הצבעה על ביטול התאגיד

התפילות עזרו: לאחר שכבר הודיע כי יביא את הצעת החוק לביטול תאגיד השידור החדש "כאן" לישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הודעה משותפת עם שר האוצר משה כחלון בה נאמר כי תוקם ועדה משותפת שתבחן את הנושא וההצבעה שתוכננה נדחתה

נתניהו וכחלון (מרים אלסטר, פלאש 90)
נתניהו וכחלון (מרים אלסטר, פלאש 90)

התפילות עזרו • לאחר שכבר הודיע כי יביא את הצעת החוק לביטול תאגיד השידור החדש "כאן" לישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא לפני זמן קצר (רביעי) הודעה משותפת עם שר האוצר משה כחלון בה נאמר כי תוקם ועדה משותפת שתבחן את הנושא וההצבעה שתוכננה נדחתה.

בהודעה המשותפת נכתב: "לאור קביעתו של שר האוצר משה כחלון, שתקציב השידור הציבורי לא יחרוג מסך ההוצאה התקציבית המתוכננת, החליטו רה"מ נתניהו ושר האוצר כחלון להקים צוות משותף של משרדי רה"מ, האוצר והתקשורת, זאת על מנת לבחון את הנושא".

עוד נמסר כי "הצוות יגיש המלצותיו לרה״מ ושר האוצר בתקופה של עד שלושה שבועות. החברים בצוות - מנכ"לי המשרדים, ראש הסגל של רה"מ יואב הורוביץ וראש אגף התקציבים באוצר, אמיר לוי".

בכך מצליח כחלון 'לקפל' את נתניהו בפעם הראשונה בנושא ולהעניק מרווח נשימה לעובדי התאגיד החדש, שראו בעיניים כלות כיצד נתניהו דוהר בכל הכוח, ואף מאיים ברמז בהליכה לבחירות, לסגירת התאגיד.

מוקדם יותר היום הודיע מבקר המדינה יוסף שפירא כי הוא אוסף חומרים בנושא "יישום רפורמות בתחום השידור הציבורי", לקראת דו"ח צפוי בנושא.
משה כחלון בנימין נתניהו התאגיד החדש כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד