כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ההורים לא התלוננו - תוקף הילדים המשיך להסתובב בבני-ברק

צעיר כבן 21, תושב העיר בני ברק, נעצר בחשד שתקף ילדים רבים בעיר. ל"בחדרי חרדים" נודע כי הורי הילדים החליטו שלא להתלונן, מה שאפשר לתוקף להסתובב ברחובות העיר ולתקוף ילדים • השיטור העירוני: "בואו להתלונן"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

בתקופה האחרונה התקבלו שיחות רבות למוקד השיטור העירוני והמשטרה בבני ברק, על צעיר המציק ותוקף ילדים במרכז העיר בני ברק.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי על פי התלונות, החשוד היה מפתה ילדים ונכנס איתם לחדרי מדרגות, חצרות בניינים וגינות ציבוריות, שם היה תוקף אותם.

אולם, למרות הצטברות של תלונות רבות, באופן שערורייתי אף לא אחד מהם הגיש תלונה למשטרה, מה שאפשר לחשוד להמשיך להסתובב בחופשיות ברחבי העיר ולתקוף ילדים נוספים. בעקבות כך ביצעו אנשי השיטור העירוני, שוטרים ופקחים, תצפיות ומארבים באיזורים בהם התקבלו הדיווחים, אך אלה לא הצליחו להעלות דבר בחכתם.

בימים האחרונים, משפחתו של ילד קטן הגישה תלונה למשטרה ובעקבות כך גם נפתחה חקירה ונמסר תיאור החשוד ופרטים נוספים. לאחר פעילות מבצעית, נעצר הערב (רביעי) החשוד, בן 21 תושב העיר.

מחר, לאחר סיום חקירתו במשטרת מרחב דן, הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב שם יבקשו להאריך את מעצרו.

בשיטור העירוני אמרו הערב ל'בחדרי חרדים' כי במידה וישנם תושבים אשר קרוביהם נפגעו, "בבקשה שייגשו לנקודת השיטור העירוני ברחוב ירושלים 25 או בכל תחנת משטרה, על מנת שחוקרי המשטרה יוכלו לגבש כמה שיותר ראיות נגד החשוד".
תקיפת ילדים השיטור העירוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד