י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

זאב קשש הודיע על התפטרותו מ'איחוד הצלה'

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ההחלטה כבר התקבלה לפני מספר חודשים, וקשש היה אמור להודיע על כך אישית למתנדבי הארגון במהלך כנס ענק למתנדבים בחודשים האחרונים

זאב קשש. צילום: דוברות איחוד הצלה
זאב קשש. צילום: דוברות איחוד הצלה

מי שכיהן מאז הקמת ארגון המתנדבים "איחוד הצלה" לפני כעשור כיושב ראש הארגון, הודיע הערב (ד') על פרישתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ההחלטה כבר התקבלה אצל זאב קשש לפני מספר חודשים, וקשש היה צפוי להודיע על כך אישית למתנדבי הארגון במהלך כנס ענק למתנדבים בחודשים האחרונים ב'ארנה', אולם ברגע האחרון חזר בו והחליט לעשות את זה בהמשך.

כאמור, הערב הודיע על כך רשמית, במכתב שנשלח אל כלל המתנדבים. באגרתו כתב: "לפני למעלה מעשור שנים נקראתי אל הדגל בכדי לשמש כיו"ר ארגון איחוד הצלה. יצאתי לדרך ארוכה ונחושה, להקים ולייסד, לבנות ולנהל, ארגון התנדבותי ארצי למען הצלת חיים בכל מקום ובכל שעה, ברמה
הרפואית המקצועית ביותר וללא פשרות בנושאי ההלכה וההנהגה.

קשש הזכיר את מאבקי הארגון על קיומו מול ארגוני הבריאות, וההצלה והוסיף, "נאבקתי בכל הדרכים והאמצעים על זכותנו וחובתנו הבסיסית להיות 'אדם' ובן אנוש, המטה אוזן ושומע את הקריאה, המציל חיים ונותן תקווה, ערכי קודש ביהדותנו וערכי יסוד בכל חברה, לבנות ארגון להצלת חיים ולא הצלת חיים לארגון. לחמתי בעוז בכל מי שניסה למנוע מאיתנו את עצם קיומנו ופעילותנו, ידעתי להתעקש ולעמוד כחומה בצורה על זכותנו לקבל מידע בסיסי כארגון עצמאי ומקצועי".

ביר וקשש אצל הרבי מסקווירא בביקורו בארץצילום: ביר וקשש אצל הרבי מסקווירא בביקורו בארץ
ביר וקשש אצל הרבי מסקווירא בביקורו בארץ

לסיום כותב קשש: "אתם אחיי, זכאים כולכם יחדיו ולחוד, לתהילה ולהוקרה על העשור המיוחד הזה. פעלתי מכוחכם ואתכם, אני מחזיר אליכם את הפיקדון באהבה, בגאווה אדירה ובסיפוק שאין למעלה ממנו. ו"כשם שקיבלתי שכר על הדרישה כך אקבל שכר על הפרישה".

נשיא הארגון אלי ביר הודה לקשש והוסיף, "זאבי היה בין מייסדי הארגון ועזר ללכד את אלפי המתנדבים היקרים מכל רחבי הארץ למשפחה אחת גדולה. משפחה איחוד הצלה. אנו בטוחים שרוח ההנהגה שהנהיג תמשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות ונמשיך ליטול עצה ותבונה ממי שנתנה.

"אנו בהנהלת הארגון מודים לזאבי על כל השנים הרבות שפעלנו יחד להבאת הארגון מחלום למציאות של אימפריה להצלת חיים בת יותר מ-3,000 מתנדבים בהם רופאים, פראמדיקים וחובשים. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו ובטוחים כי יעשה חיל בכל אשר יפנה".
זאב קשש איחוד הצלה פרישה ארגון אלי ביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד