י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

חוזרת למירוץ: קלינטון מובילה שוב על טראמפ בשישה אחוזים

לאחר שבוע קשה בסקרים, נראה כי קלינטון שוב חוזרת להוביל בפער משמעותי על טראמפ שלא הצליח לשמר את היתרון שהעניקה לו חקירת ה-FBI • אובמה תקף את ראש ה-FBI הרפובליקני שהוא עצמו מינה, ואמר כי - "גורל ארצות הברית בסכנה"

חוזרת למירוץ: קלינטון מובילה שוב על טראמפ בשישה אחוזים
רויטרס

סקר חדש שמתפרסם הלילה (ה') בארצות הברית קובע כי המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון הצליחה למחוק את הירידה שחלה בתמיכה בה בשבוע האחרון, ולהתייצב שוב ביתרון של שישה אחוזים מעל טראמפ.

את הסקר החדש מפרסמת סוכנות הידיעות רויטרס, הנחשבת אמינה ומדויקת מאד. על פי הסקר זוכה קלינטון ל-45 אחוזי תמיכה, בועד טראמפ מסתפק ב-39 אחוזי תמיכה בלבד. לצד זה צריך להזכיר כי בסיכומי הסקרים מהשבוע האחרון ירדו מספר האלקטורים של קלינטון מ-280 אלקטורים עד ל-226 לבד. בסיכומי הסקרים הללו נשאר טראמפ יציב עם 180 אלקטורים, וכ-132 אלקטורים עדיין "מתנדנדים".

יש לציין כי לפני שבוע רוב הסקרים הראו תוצאה דומה, אך בחירת ה-FBI לפרסם את ההחלטה לפתוח שוב את החקירה בפרשת המיילים ששמה של קלינטון נקשר בה גרמה למועמדת הדמוקרטית להסתחרר מעט בסקרים השונים. הסקר הזה מבשר את התייצבותה וחזרתה להכות בטראמפ, לקראת הבחירות שייערכו בעוד כשישה ימים.

עם התקרבות הבחירות מחריף המתח בארצות הברית, שצועדת לקראת בחירה גורלית בין שני מועמדי קצה, שאף אחד מהם לא זוכה לפופולריות רבה בציבור האמריקני. פרשנים פוליטיים טוענים כי חלק לא מבוטל מהבוחרים יצביע למועמד שכנגד זה שהוא שונא, ופחות מכך למועמד העדיף עליו.

בתוך כך, אישה שסיפרה שטראמפ תקף אותה מאז הייתה בת 13 ביטלה מסיבת עיתונאים מתוכננת, וזאת עקב "איומים על חייה". ואובמה, נשיא ארצות הברית היוצא, תקף בחריפות את ראש ה-FBI הרפובליקני, אותו מינה בעצמו, בעקבות הבחירה להודיע על החקירה כשבוע טרם הבחירות. "לא צריך לפעול על פי רמיזות או מידע לא מושלם", אמר הנשיא על החקירה, וטען כי "גורל המדינה נמצא בסכנה", ועל כן יש להצביע להילרי קלינטון.
טראמפ קלינטון בחירות ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד