כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הואשם המחבל שתקף "בעלי חזות יהודית דתית"

הואשם המחבל שתקף "בעלי חזות יהודית דתית"

פיגוע בירושלים
פיגוע בירושלים

כתב אישום הוגש הבוקר (ה') נגד המחבל שביצע פיגוע דריסה וניסיון דקירה באמצעות אופנוע סמוך לדרך חברון בירושלים, בחול המועד סוכות.

המחבל, מוראד רג'בי בן 20 מסילוואן, החליט לבצע פיגוע רצחני נגד יהודים באמצעות אופנועו ולאחר מכן ידקור יהודים למוות באמצעות סכין.

ביום ב' דחול המועד סוכות, הצטייד בסכין מטבח שאורך להבה כ-11 ס"מ ויצא מביתו סמוך לשעה 18:00. לאחר כחצי שעה של רכיבה הגיע לדרך חברון בירושלים, שם הבחין בחסימה משטרתית בשל אירועי חול המועד סוכות. הוא סובב את אופנועו והמשיך בנסיעה אך לאחר זמן קצר חזר לכיוון דרך חברון.

המחבל פנה לרחוב המפקד, בסמוך למלון הר-ציון, שם הבחין בשני בני משפחה בעלי חזות יהודית דתית, פוסעים על המדרכה בכיוון נסיעתו. המחבל הגביר את מהירות נסיעתו ותוך שהוא נוסע במהירות רבה, הסיט את האופנוע ימינה והתנגש בעוצמה באחד מהם מאחור, בצידו השמאלי של גופו. כתוצאה מההתנגשות, הועף הנפגע לגובה של כשני מטרים באויר ונפל על הארץ.

האופנועו החליק והמחבל קם, הוריד את הקסדה מראשו, הוציא את הסכין ופנה להרוג את הולך הרגל השני באמצעות הסכין והקסדה. הוא התקרב אליו, אך הבחור היהודי נאבק בו. למקום הגיע דוד ליצנסקו, חברם של השניים, והפיל את המחבל ויחד עם חברו הוציאו את הסכין מידי המחבל והחזיקו אותו עד להגעת המשטרה.

לנפגע הראשון נגרמו שלושה שברים – שבר פתוח עם ריסוק בקרסול רגל שמאל, שבר בבוהן רגל שמאל ושבר בכף יד שמאל. כן נגרמו לו חבלות בפניו והוא נזקק למספר תפרים בראשו. מאז הוא מתנייד באמצעות כסא גלגלים והוא צפוי לעבור ניתוח. הנפגע השני נחבל בפניו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
פיגוע דריסה מחבל דתי חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד