י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נעצרו שלושת שורפי הילדה תהל סופר

השב"כ עצר את שלושת המחבלים שביצעו את פיגוע יידוי בקבוק התבערה, בו נפצעה הילדה תהל סופר בת ה-3 בינוני

כיסא הבטיחות עליה ישבה תהל
כיסא הבטיחות עליה ישבה תהל

לאחר כשנה, נעצרו שלושה מחבלים שביצעו את פיגוע בקבוק תבערה - בו נפצעה הילדה בת ה-3 תהל סופר באורח בינוני.

הותר לפרסום, כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי, חטיבת בנימין ומשטרת מחוז ש"י, נעצרו לאחרונה לחקירה שלושה מבצעי פיגוע יידוי בקבוק תבערה לעבר רכב ישראלי שנסע על ציר עוקף רמאללה באוקטובר 2015.

משפחת סופר, תושבי ניצן, הייתה בדרכה ביום שישי לבית אל - שם היו אמורים להתארח אצל בני משפחה. ליד מחסום פוקוס, בין גבעת אסף לבית אל - הושלך בקבוק תבערה לעבר רכבם. תהל בת ה-3 שישבה מאחור עלתה באש, וכך גם כיסא הבטיחות עליה ישבה.

האם סיגל עצרה מיד, חילצה את בני המשפחה מהרכב והם כיבו את האש. תהל נכוותה בגפיים העליונות, בגב, בצוואר ובאוזן, ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם, משם שוחררה כעבור תקופה.

במסגרת חקירת הפיגוע נעצרו החשודים: חאלד בדחה (43) תושב מחנה הפליטים קדורה שברמאללה, אשר ריצה בעבר מאסר בגין פעילות טרור עממי; עבד אלמג'יד בדרה (27) תושב ביתוניא ולואי נמר (32) תושב מחנה הפליטים אלעמרי שברמאללה.

מהחקירה בשב"כ עלה כי הפיגוע היה חלק משורת פיגועי טרור אשר בוצעו על-ידי המפגעים באיזור זה. כמו כן עלה מהחקירה כי חלק מהמעורבים תכננו לבצע גם פיגועי ירי.

"יום שישי, בשעה 17:00, היינו קילומטר מהישוב בית אל וממש לפני העיקול חיכו לנו שני רוצחים רעולי פנים שהשליכו לרכב שני בקבוקי תבערה. אחד פגע בחלון האחורי איפה שתהל ישבה והכל בער", סיפרה סיגל כשהיא צמודה לבתה בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר הפיגוע.

"תהל בערה, הכיסא, השמלה, הכל. המשכנו טיפה לנסוע, עצרנו וירדנו מהרכב וכיבינו את האש מתהל. שניות אחרי זה הגיע הצבא. זה סרט רע לראות את הילדה שלי בוערת ואת הרכב בוער. היה מפחיד. זה היה קשה", תיארה.

סיגל הדגישה כי צריך לטפל ביסודיות יותר ברוצחים השפלים, כלשונה. "מפגע שפגע דינו מוות. אם לא מחסלים הם עושים את זה שוב. תהל צרחה צרחות אימים והיום היא מספרת שהיא נפלה בכביש והיא רוצה את הבובה שלה והשמלה שלה. אנחנו נתאושש ונחלים ונרים את המשפחה שוב לחיים הבריאים שלנו".
תהל סופר בקבוק תבערה בית אל כביש מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד