ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

רייכמן: כל הפתרונות לרכב שלך במקום אחד

רייכמן, סוכנות משנה טויוטה בבני ברק, מרחיבה את שירותיה. מחלקת רישוי, מחלקת צמיגים ושירותי כיוון פרונט- הם רק חלק ממגוון השירותים הניתנים ללקוח ולרכבו

רייכמן: כל הפתרונות לרכב שלך במקום אחד

רייכמן, מרכז שירות מורשה וסוכנות טויוטה, משמשת כקורת גג אחת גדולה ומקצועית לכל שירותי הרכב: אולם תצוגה מרהיב ביופיו המציע את דגמי טויוטה החדשים, מחלקות מקצועיות כגון: מכונאות, פחחות וצבע, חשמל ודיאגנוסטיקה, התקנת אביזרים ועוד, מכירת רכבי יד2-טויוטה סלקט, מחלקת ביטוחים המעניקה שירותי ביטוח וייעוץ מקצועי ועוד.

עובדי המחלקות, אשר מאובזרות בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר- הינם מהטובים בענף. הם אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ניסיון רב והכשרות והסמכות של היבואן. המחלקות וצוותיהן עובדים על פי הסטנדרטים הגבוהים של טויוטה העולמית.

לקוחות רייכמן נהנים מליווי אישי ומקצועי של יועצי השירות לאורך כל הדרך ובכל דבר ועניין הקשור בטיפול ברכבם. יועצי השירות מחוייבים להעניק ללקוחות מענה מקצועי, מקיף ויעיל.

עקב הרצון להעניק ללקוח את מכלול הפתרונות במקום אחד ולחסוך עבורו בזמן ומשאבים, הוקמה מחלקת הרישוי. כל הליך ההכנה והבדיקה לטסט (רישוי שנתי) והטסט עצמו מתבצעים במרכז השירות רייכמן. הלקוח נדרש אך ורק להביא את רכבו אל מרכז השירות, ואנשי המקצוע עושים עבורו את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. השירות הייחודי מעניק ללקוח חיסכון בעלויות מיותרות, חיסכון בזמן ושקט נפשי.

מחלקת הצמיגים במרכז השירות רייכמן מעניקה שירותים שוטפים וספציפיים, הכוללים: בדיקת לחץ אוויר לצמיגים, החלפת צמיגים, טיפול בג'אנטים ועוד. המחלקה עושה שימוש בצמיגים של המותגים המובילים ולפי הוראות היצרן על מנת לשמור על בטיחות ואיכותו של הרכב. שירותי כיוון פרונט ניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים היודעים לבצע את הבדיקות בהתאם להוראות היצרן.

יצוין, כי לקוחות מרכז השירות מוזמנים ליהנות, בזמן הטיפול ברכבם, בפינת ההמתנה המציעה להם קפה ומאפה כשר של עלית. כמו כן, תפילת מנחה נערכת בבית הכנסת בסוכנות רייכמן יחד עם עובדי הסוכנות.
רכב רייכמן מרכז השירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד