ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הצעה: לפרק גם את "כאן" וגם את רשות השידור

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון הודיעו השבוע על הקמת ועדה לבחינת נושא התאגיד ורשות השידור, מתברר כי בדיון הוועדה עלתה האופציה לפרק גם את התאגיד וגם את רשות השידור

(מרים אלסטר, פלאש 90)
(מרים אלסטר, פלאש 90) צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון הודיעו השבוע על הקמת ועדה לבחינת נושא התאגיד ורשות השידור, אמש (חמישי) פרסם ערוץ 2 כי בדיון הוועדה עלתה האופציה לפרק גם את התאגיד וגם את רשות השידור.

הוועדה, שצפויה להגיש את מסקנותיה בתוך 3 שבועות, התכנסה אתמול לראשונה ובה כאמור הועלתה אופציה על ידי אמיר כהן, הממונה על התקציבים באוצר, לפרק גם את התאגיד וגם את רשות השידור. נתניהו תמך במהלך.

על פי הדיווח, גם שאר הנוכחים בדיון לא שללו את האופציה, שהתבססה על נייר עמדה משנת 2003, בעת שנתניהו היה שר האוצר.

כזכור, כחלון הביע השבוע עמדה ברורה נגד הצעת החוק של יו"ר הקואליציה דוד ביטן לפרק את התאגיד ואמר כי "מי שרוצה להביא חוק לביטול התאגיד בשבוע הבא שיגיד מאיפה הוא מתכוון להביא את הכסף. אני לא אקצץ ממשרדי הממשלה ולו אגורה אחת ולא אהסס להטיל וטו".

מאוחר יותר, ברגע האחרון בוטלה מסיבת עיתונאים של ביטן שבה היה אמור להביע עמדה נגד כחלון, ובמפתיע נתניהו וכחלון הודיעו על הקמת הוועדה. ימים יגידו מה יעלה בגורל רשות השידור והתאגיד, כעת נראה שכל האופציות עדיין פתוחות. למרות הדברים, ייתכן מאוד וההצעה, ובעיקר פרסומה, הינה ספין, או בלון ניסוי, שהופרח לאוויר כדי לבדוק את הקרקע למהלך.
תאגיד השידור החדש כאן רשות השידור בנימין נתניהו משה כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד