י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ונדליזם בקרית ספר: מסע השחתת רכבים בשבת

אלמוני עטוי קפוצ'ון השחית לפחות ארבעה רכבים באופן קשה בליל שבת ברחוב משך חכמה בעיר • השכנים כועסים על המשטרה ופוחדים להסתובב בלילות

ונדליזם בקרית ספר: מסע השחתת רכבים בשבת

בתקרית ונדליזם חמורה שאירעה בליל שבת בקרית ספר, ניזוקו לפחות ארבעה רכבים בצורה קשה.

תושבי רחוב משך חכמה בעיר, התעוררו בבוקר שבת קודש למראה רכבים מושחתים. צמיגים נחתכו על ידי סכין, חלונות נותצו ולמזכרת נכתבה גם כתובת גרפיטי על גדר אחד הבתים.

אחד מבחורי ישיבת 'נחלת בנימין' השוכנת ברחוב משך חכמה מספר לבחדרי חרדים כי בשעה שתיים בלילה שמע קולות חזקים ובעקבותיהם רץ לחלון והספיק לראות דמות עטויה קפוצ'ון. אך הפחד גרם לו לשוב על עקבותיו לחדרו.

"לא ברור לנו מה קרה", אומר לבחדרי חרדים אחד השכנים שרכבו ניזוק. "לאורך 300 מטר הבן אדם הלך והשחית רכבים - אי אפשר לדעת לפי מה הוא בחר אותם. כמובן שמה שהיה צריך לקרות קרה ואין לנו הבנה", הוא אומר ומתאר כיצד בערב שבת החליט מסיבות שונות להחליף את מקום החניה של רכבו. "הרכב שלי עמד היכן שהמשאית הזו חונה", הוא מצביע. "כנראה שהייתי צריך לחטוף את הנזק הזה".

השכנים מתארים שיטוט של נוער שוליים והתגודדויות במקומות שונים בעיר. אין להם הערכה לגבי זהות המשחית והאם מדובר באדם בודד או בחבורה, אך כולם מקווים שמישהו יקום ויטפל בתופעת הנוער שמסתובב ברחובות וגורם לפחד.

"יש בחורי ישיבות פה שפוחדים להסתובב לבד בלילות", מוסיף שכן אחר. אחד השכנים שרכבו ניזוק התקשר במוצאי שבת למשטרת בנימין, שם לטענתו אמרו לו שאין מה לעשות עם המידע, שכן זה קרה אתמול. "אמרו לי לבוא לתחנה להגיש תלונה", הוא אומר. "כשאמרתי להם שאין לי רכב תקין, אמרו לי תתקן את הרכב ותגיע להגיש תלונה".















רכבים קרית ספר השחתה שבת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד