י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שוטרים גררו בטעות צלם חרדי מבוגר - ושלחו אותו לניתוח • צפו

בריונות משטרתית בירושלים: צלם חתונות מבוגר שהיה בדרכו לביתו ונקלע להפגנה, נגרר והותקף על ידי שוטרים • הצלם מאושפז בבית החולים והוא עבר ניתוח בהצלחה • במשטרה מתגוננים: הזמנו לו מיד טיפול רפואי, השוטר התנצל

שוטרים גררו בטעות צלם חרדי מבוגר - ושלחו אותו לניתוח • צפו

צלם חתונות חרדי כבן 60 הוכה קשות על ידי המשטרה, והוא מאושפז בבית החולים הדסה בהר הצופים - שם עבר ניתוח הערב.

המקרה המזעזע אירע ביום חמישי האחרון בשעות הלילה. קבוצת סיקריקים סיימה להפגין כנגד בניה במתחם חדש בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, בטענה שישנם במקום קברים.

לאחר סיום ההפגנה חזרה הקבוצה לכיוון שכונת מאה שערים, כשבדרך החליטו המפגינים לעצור על פסי הרכבת הקלה, ולחסום את תנועתה. הרכבת נעצרה במרכז צומת הרחובות בר לב - זקס, ומנעה למעשה המשך תנועת רכבים בכביש.



צלם חתונות חרדי בשנות ה-60 לחייו, סיים לצלם בחתונה, ורצה לחזור לביתו בירושלים, אך נתקל בחסימה של המפגינים. על פי עדי הראייה שמסרו את גרסתם ל'בחדרי', הצלם יצא לעבר המפגינים וביקש מהם לאפשר לו להגיע לביתו ברמת שלמה לאחר יום עבודה מתיש.

למזלו הרע, בדיוק הגיע צוות בילוש לצומת, וזיהה אותו כמפגין. עד ראייה שתיעד את המקרה אומר ל'בחדרי חרדים' כי אחד השוטרים הכה את הצלם עם אלה והוא נגרר לעבר המדרכה על ידי השוטרים. צוות רפואי הוזעק למקום והוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים, כאשר ציוד הצילום בשווי כ-200,000 ש"ח נותר ברכבו.

בני המשפחה מסרו הערב (מוצ"ש) ל'בחדרי' כי אב המשפחה סובל משני שברים, בירך ובצוואר הירך, ולקראת צאת השבת הוכנס לניתוח.

"אבא שלי סיפר לי, שלאחר שהשוטר תקף אותו עם אלה ובעט בו, השוטר ניגש לאמבולנס וביקש ממנו סליחה", סיפר ל'בחדרי חרדים' בנו של הצלם, במוצאי שבת.

במשך כחודש וחצי אסור לו לדרוך על הרגל. מה יהיה בהמשך, האם יחזור לעבודתו?

"אנחנו מתפללים ומקווים לטוב"...

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי הוא עבר ניתוח לתיקון שבר בצוואר הירך, "הניתוח עבר בהצלחה ומצבו יציב".

ממשטרת ירושלים נמסר ל'בחדרי' כי "במהלך הפגנה של כמה עשרות חרדים שחסמו את ציר הרכבת ואת כביש מספר 1 ומנעו מעבר הרכבת וכלי רכב, כל זאת תוך סיכון חייהם וחיי משתמשי הדרך, כוח משטרה שנערך במקום קרא לעברם להתפזר. משלא נענו להוראות החוזרות ונשנות של השוטרים והמשיכו לחסום את הציר כאשר חלקם נשכבו על הכביש והתעמת עם השוטרים, הם פוזרו ע"י השוטרים".

עוד הוסיפו, כי עם היוודע לשוטרים אודות חרדי שהיה בין המפגינים שנחבל במהלך פיזור המפגינים, העניקו לו טיפול ראשוני והזמינו מד"א. "יודגש, כי המשטרה התמודדה במהלך אותו הערב עם מספר מוקדי הפגנות חרדים שכללו חסימות צירים, ידויי אבנים והבערת פחים. המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מצד כל גורם שהוא ותפעל לשמירת הסדר הציבורי והבטחון".
אלימות משטרה חרדי צלם הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד