ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הרצוג בכיכר: "תם פרק ממשלת האחדות"

יו"ר האופוזיציה הודה לראשונה כי התקיימו מגעים להצטרפות המחנה הציוני לממשלת נתניהו, אך הבטיח כי לא ישוב לשולחן המו"מ

הרצוג ונתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הרצוג ונתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הקואליציה יצחק הרצוג התייחס הערב (מוצ"ש) בעצרת לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, למגעים שהתקיימו בין מפלגתו 'המחנה הציוני' לבין 'הליכוד' על הצטרפות לקואליציה. הרצוג הודה לראשונה שהיו מגעים ואמר כי "תם פרק ממשלת האחדות".

"הערב אנחנו יוצאים למלחמה על הדמוקרטיה, למלחמה על הבית, למלחמה על המדינה, לפני 21 שנה הם הבטיחו שהם ישתנו וילמדו לקח, השנאה אותה שנאה, ההסתה אותה הסתה והמנהיג אותו מנהיג. נתניהו עד כאן, לא עוד. תם פרק ההידברות, תם פרק ממשלת האחדות".

הרצוג המשיך לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "כשחבורת פושעים מכנה את בוגי יעלון בכינוי 'כלב שוטה' כאן בכיכר הזו, הוא יושב בבית ושותק, כאשר בריון מחליא עם קצף על השפתיים מאחל למותו של אמנון אברמוביץ', הוא יושב בבית ושותק, כאשר ח"כ מהקואליציה שלו קורא לקחת בולדזור על בית המשפט העליון ויו"ר הקואליציה אומר שרצח רבין לא היה פוליטי, הוא יושב בבית ושותק".

ח"כ מנואל טרכטנברג ממפלגתו של הרצוג התייחס לדבריו ואמר כי "דבריו של ראש האופוזיציה הרצוג הערב, מבהירים היטב כי המחנה הציוני לא תהיה חלק מממשלת הפלגנות של נתניהו. לא ניקח חלק בממשלה שמשסה ציבור בציבור, ממשלה שנוהגת בחוסר סובלנות כלפי הדעות של האחר".

"עשרות אלפי אנשים הגיעו הערב לכיכר רבין כדי לעמוד איתן מול גל השנאה ששוטף את ארצנו, ולהציב יחד איתנו חזון חדש לעם בישראל, חזון של אהבת חינם וגורל משותף", הוסיף טרכטנברג.

בתגובה צייץ ח"כ זאב אלקין: "הרצוג הודיע תם פרק ההידברות על ממשלת אחדות. ברוך שפטרנו! אז בחודשיים האחרונים הייתה הידברות? למרות ההכחשות במוצאי ראש השנה? מבולבלים? גם אנחנו".
בוזי הרצוג יצחק רבין הידברות הליכוד ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד