כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הראשל"צ עוקץ את אחיו: "לא כל מה שכותבים בהקדשה זה באמת"

הגר"י יוסף התייחס בשיעורו השבועי להקדשה שכתב חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף לראש ישיבת 'כסא רחמים', ואשר נחשפה ב'בחדרי חרדים', ובה הכתיר אותו כ"פאר הדור והדרו" • בפנים: הביקורת המלאה של הראשל"צ בוידאו ובתמלול

הראשל"צ. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
הראשל"צ. צילום: יעקב כהן, פלאש 90

הקדשה שכתב הגאון רבי דוד יוסף בכתב ידו לגאון רבי מאיר מאזוז, ואשר פורסמה לראשונה ב"בחדרי חרדים" בסוף השבוע - זוכה להתייחסותו של הראשון לציון הגר"י יוסף בשיעור השבועי בלווין.

הראשון לציון אמר בדבריו: "רבי עזרא עטיה ואבא מרן חלקו על החזון איש, נכון שהחזון איש היה פאר הדור והדרו, תראו לא על כל אחד כותבים פאר הדור והדרו, לא כל מה שכותבים בהקדשה בחוברת פאר הדור והדרו זה באמת... לא על כל אחד כותבים פאר הדור והדרו", שיגר הראשל"צ עקיצה לאחיו ולרב מאזוז יחדיו.



"מרן יביע אומר כתב רק על הרב צבי פסח פרנק ועל החזון איש פאר הדור והדרו זה הכל, על אף אחד אחר לא כתב פאר הדור והדרו, הוא ידע מי זה החזון איש מי זה הרב פרנק. לצערנו הרב היום התארים נהיו שעל כל אחד כותבים פאר הדור והדרו".

הרב דוד יוסף והרב מאיר מאזוזצילום: הרב דוד יוסף והרב מאיר מאזוז
הרב דוד יוסף והרב מאיר מאזוז

"למרות שהחזון איש זצ"ל היה פאר הדור והדרו, מרן אבא זצ"ל היה חולק עליו בכמה דברים, אני חשבתי למה מרן כותב ביביע אומר פאר הדור והדרו, למרן היה ויכוח עם הרב בן ציון אבא שאול זצ"ל שסבר שאסור לחלוק על החזון איש והיה מתווכח עם אבא, בסוף ימיו יש כמה דברים באור לציון שהוא חולק הרב בן ציון, אבל כנראה כבר הודה לאבא כי גם הוא חלק על החזו"א".

כזכור בהקדשה המיוחדת של הגר"ד יוסף נכתב: "למעכ"ת ידידינו ואהובנו הגאון הגדול המפורסם פאר הדור והדרו, סיני ועוקר הרים, זך השכל והרעיון, מרביץ תורה בישראל, משכיל, נבון וחכם מאור כמהר"ר מאיר מאזוז שליט"א, ראש ישיבת כיסא רחמים. בברכת התורה ובאהבה רבה".

עוד יצויין כי ממספר אירועים באחרונה עולה, כי בסביבתו של הרב יצחק יוסף מסכלים את מהלכי השלום, ואף ניסו להחרים את מתווך השלום מטעמו של נשיא מועצת החכמים
הרב יצחק יוסף הרב מאיר מאזוז פאר הדור והדרו הרב דוד יוסף הקדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 78 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד