כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המודיע מגיב למשפחה: אין ולא יהיו תמונות נשים

פרסום תמונתה של הילרי קלינטון על שער עיתון משפחה באנגלית הביא את המודיע לפרסם מאמר נחרץ נגד התופעה, אם כי לא נגד מועמדותה של קלינטון עצמה

הילארי קלינטון. צילום:  רויטרס
הילארי קלינטון. צילום: רויטרס

לאחר שעיתון משפחה היוצא לאור באנגלית קבע תקדים, ושם את דמותה של הילארי קלינטון בעמוד השער של העיתון, יוצא עיתון 'המודיע' כנגד ומבהיר - "לא היו וגם לא יחיו בעיתונות החרדית תמונות נשים".

הבוקר (ראשון) מגנה עיתון המודיע את פרסום תמונת קלינטון, ומבהיר: "אין - ולא היו וגם לא יהיו - בעיתונות חרדית אמיתית תמונות נשים בכלל, גם לא כאלו שהגיעו למשרות שלטוניות ומלכותיות רמות בארצותיהן וגם לא תמונות נשים מהרווי החיים היהודי אלו הם ארחות חיינו אלו הם הגדרים הסובבים אותם - והמה לא משתנים ולא קשורים בנסיבות פוליטיות".

במאמר המערכת נכתב "ליהודים יש נקודת מבט משלהם על כל מה שקורה בעולם, ובוודאי על נושא כה רב חשיבות כמו הבחירות לנשיאות ארה"ב. בעיניהם של יהודים, ארה"ב של אמריקה, היא ללא ספק מלכות של חסד בת זמננו - והיא ראויה וגם זוכה להוקרתם ולהכרת תודתם על יחסה אליהם ולארצם".

"מצד שני" כותב המאמר, "ליהודי ארה"ב יש נקודת מבט ככל אזרח אמריקני אחר, והצבעתם משקפת את המכלול כולו ולכן יש בקהילה היהודית מי שיצביעו עבור מועמדת הדמוקרטים ויש מי שיצביעו עבור מועמד הרפובליקנים".
תמונות נשים המודיע משפחה באנגלית הילארי קלינטון תמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד