י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ח"כ ביטן: "בזכותי אנשים באו לעצרת, היה על מה לדבר"

לאחר שטען שרצח רבין לא היה פוליטי, מתייצב הח"כ הצבעוני להסביר את דבריו - וטוען כי העצרת אמש זכתה למשתתפים מרובים - בזכות דבריו

ביטן במליאת הכנסת, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
ביטן במליאת הכנסת, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

אין ספק - יו"ר הקואליציה דוד ביטן גונב בתקופה האחרונה את כל ההצגה התקשורתית. בכל יום הוא שולף התבטאות חריפה שגוררת סערה רבתית, אלא שבדרך כלל, יממה לאחר מכן מתייצב ביטן מול המצלמות, מסביר את דבריו ולפעמים אף מתנצל.

הבוקר זה שוב קרה, לאחר שאתמול הוא אמר כי "רצח רבין היה רצח פוליטי", הבוקר טוען ביטן כי הוא לא הובן כראוי וכי כוונתו הייתה ש"רצח רבין לא היה רצח פוליטי – מפלגתי", כלומר, לא ניתן להמשיך ולהאשים את 'הליכוד' בהסתה שגררה לרצח.

"לא הובנתי כראוי", אמר ביטן לערוץ 10, "התייחסתי לעצרת, והתכוונתי לומר שהרצח לא היה פוליטי מפלגתי. אחרי הרצח הייתה לנו תקופה מאוד קשה, שלא בצדק. אין לנו שום קשר לעניין הזה, זה רוצח מתועב. והעצרת שתוכננה, מהיום הראשון הולכת בכיוון הזה".

"העצרת הזו הולכת לכיוון הזה מהיום הראשון ולכן אמרתי שלא אשתתף בה, אבל מנגד אמרתי שבגלל שיש בעיה תקציבית - צריכה הממשלה לטפל בזה", הוסיף ביטן.

כמו"כ התייחס ביטן לשאלה, האם נתניהו מודע למה שאמר והאם הוא עומד מאחוריו. "אני לא עשה מה שנתניהו אומר אלא מה שאני חושב. נתניהו לא שוחח איתי על העניין הזה", השיב ביטן והוסיף בציניות: "תשמע, אולי בזכות מה שאמרתי הגיעו הרבה לעצרת, ככה היה לכם על מה לדבר".

בהמשך התייחס ביטן לנושא 'התאגיד' ואומר, "אני שוקל להפסיק התראיין על הנושא הזה יותר בתקשורת". בראיון אמש אמר ביטן כי "ראש הממשלה ביקש ממני להוריד פרופיל תקשורתי מהנושא".
דוד ביטן כיכר רבין רצח רבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד