י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ארה"ב: 3 פצועים בשתי תאונות עם צבאים

שלושה אברכים נפצעו בהתנגשות עם צבי סמוך למונסי בליל שישי האחרון, רכב נוסף של ארגון חסד רפואי עלה אמש בלהבות בלייקווד מאותה סיבה

צבי. צילום אילוסטרציה
צבי. צילום אילוסטרציה

שתי תאונות קשות אירעו בסוף השבוע האחרון בארה"ב כתוצאה מהתנגשות בצבאים, שכפי הנראה מרבים לשוטט בעונה זו של השנה ומוצאים עצמם לא אחת בכבישים מרכזיים.

המקרה הראשון אירע ביום חמישי בלילה אחר חצות, כאשר שלושה אברכים המשתייכים לארגון 'טאנץ' המשמח חתנים וחולים נפצעו, לאחר שהמיני-וואן בה נסעו נתקל בצבי שטייל על הכביש הבינ-עירוני המהיר. הנהג איבד שליטה והתנגש בעץ. הפצועים הועברו לבית הרפואה וואסצ'סטר.

הרב פישר ממתנדבי הארגון מספר: "היינו 25 מתנדבים, אברכים שחזרו ממונסי - שם שימחנו חולה סופני בביתו. אחרי חצות אחד המיני-וואנים שלנו נסע ב'פלסייד', הדרך הבינ-עירונית ליד יציאה מס' 10, ונתקל לפתע בצבי שטייל על הכביש. הנהג ניסה לסטות כדי לא להתנגש בחיה, אבל איבד שליטה והתנגש בעץ. הרכב נמעך לחלוטין ושלושה אברכים נפצעו, שניים מהם עדיין במצב קשה".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתם של אלכסנדר זישא בן עליזה, שעדיין מורדם ומונשם, ולרפואתו של ר' ישעיה דב בן שושנה, שסובל משברים בכל חלקי גופו.

אתמול (מוצ"ש) אירע המקרה השני, כאשר רכב של ארגון חיי לייף ליין עלה באש, גם כאן כתוצאה מהתנגשות בצבי.

התאונה אירעה בעיירה לייקווד, בעת שרכב של הארגון הסיע חולה. במקרה הזה הבחין הנהג ברגע האחרון בצבי שטייל על הכביש, הצליח לסטות בעוד מועד מהכביש, אלא שלפתע הבחין בעשן כבד שהחל יוצא מהרכב. הנהג לא איבד תושיה ומיהר להוציא את החולה מהרכב ולהתרחק מהמקום, כשהרכב עולה באש ונשרף כולו.
תאונות ארהב צבאים פצועים אברכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד