י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אח הרב גרוסמן הגיע בחלום למקובל: "לא נותנים לי להכנס לגן עדן"

אירוע מסעיר • הרב יוס'ל גרוסמן ז"ל, אחיו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, הגיע בחלום למקובל, הרב האדיה, ואמר לו כי לא מאפשרים לו להכנס לגן עדן בגלל חוב של 100 שקל • צפו בתיעוד הבלעדי ל"בחדרי חרדים"

הרב דוד אוחיון מקבל את המאה שקל הערב
הרב דוד אוחיון מקבל את המאה שקל הערב

חלום מסעיר: הרב יוס'ל גרוסמן ז"ל, אחיו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, הלך לעולמו בשבוע שעבר. מתברר כי ר' יוס'ל הגיע בחלום לאחד המקובלים בירושלים במטרה לשלם חוב לאדם שהוא לווה ממנו כסף בחיי חיותו.

תחילתו של הסיפור מתחיל בכך שאחותו של הרב גרוסמן - הרבנית נוסבוים, אשת הגאון רבי נפתלי נוסבוים מירושלים, התבקשה על ידי הגרי"ד גרוסמן למסור לבעלה שלא להטריח את עצמו לבוא לנחם במגדל העמק למען יוכל להמשיך בשיעוריו הרגילים.

הרב נוסבוים עשה כמצוות גיסו, הלך למסור את שיעורו בבית הכנסת 'אור הצפון' בירושלים, שם שמע את אחד האנשים מתעניין איך משיגים את הרב גרוסמן ממגדל העמק.

הרב נוסבוים בירר והתוודע לסיפור הבא: הרב האדיה, מקובל מישיבת השלום, סיפר לאברך שר' יוס'ל גרוסמן בא אליו פעמיים בחלום ואמר לו 'לא נותנים לי להיכנס לשבעת הרקיעים כי אני חייב מאה שקל לאדם בשם דוד אוחיון'.



הרב נוסבוים נדהם והתקשר מיד לרעייתו וסיפר לה את הסיפור. בתיעוד וידאו שהגיע לידי "בחדרי חרדים", נראים מיד לאחר מכן, בבית האבלים, בני המשפה מתקשרים לאותו דוד אוחיון ושואלים אותו האם אכן יוסל'ה גרוסמן חייב לו מאה שקל.

הרב דוד אוחיון מקבל את המאה שקלצילום: הרב דוד אוחיון מקבל את המאה שקל
הרב דוד אוחיון מקבל את המאה שקל

הרב אוחיון, תושב העיר שהיה שכנו של הרב יוס'ל גרוסמן, אישר את הדברים לבני המשפחה ואמר 'נתתי לו במתנה. אני מוחל לו על כך'. הרב גרוסמן עצמו ביקש שוב שכעת ימחל לו על זה בפעם השנייה ואכן הוא מחל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר מכן - בעזרתו של יוסי רואש, עוזרו האישי של הגרי"ד גרוסמן, שבירר את העניין סופית גם עם רעייתו של הרב דוד אוחיון, שנזכרה בהמשך שפעם בעלה אמר ליוס'ל גרוסמן 'אבל תזכור להחזיר לי', שלחו בני המשפחה את ר' חיים מנחם, שמסר לרב דוד אוחיון 100 שקל.
הרב גרוסמן חלום מאה שקל דוד אוחיון מגדל העמק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד