י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ניצחון המכללות על האוניברסיטאות

סקר שפרסמה התאחדות הסטודנטים לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית, מגלה כי המכללות האקדמיות דחקו את האוניברסיטאות במדד איכות ההוראה • בפעם השלישית ברציפות: הקריה האקדמית אונו מדורגת במקום הראשון

ראש בית הספר לראיית חשבון , פרופ' ירון זליכה
ראש בית הספר לראיית חשבון , פרופ' ירון זליכה

כ-310 אלף סטודנטים פותחים השבוע את שנת הלימודים האקדמית. בישראל פועלים כיום 63 מוסדות להשכלה גבוהה ועל-פי סקר שמפרסמת התאחדות הסטודנטים עולה כי חלה ירידה משמעותית באיכות ההוראה באוניברסיטאות לעומת המכללות האקדמיות.

הסקר, שבין היתר בדק את הפרמטרים הבאים: רמת הקורסים, טיב הוראת המרצים, יחס המרצים לסטודנטים, אופן קביעת הציונים, תכניות הלימודים, רלוונטיות חומרי הלימוד ושביעות הרצון הכללית, ובו השתתפו למעלה מ-10,000 סטודנטים הלומדים במוסדות אקדמיים בכל רחבי הארץ, מציב את הקריה האקדמית בפעם השלישית ברציפות במקום הראשון בארץ ברמת שביעות הרצון של הסטודנטים מטיב הוראת המרצים. הקריה האקדמית אונו מובילה גם במקום הראשון בקטגורית רמת הקורסים.

תוצאות הסקר מעידות יותר מכל על משמעותן העולה של המכללות בכלל, ושל הקריה האקדמית אונו בפרט.

אין זה מפתיע כי שביעות הרצון הגבוהה של הסטודנטים בקריה האקדמית אונו גבוהה כל כך שכן אונו שמה לעצמה מטרה להוביל את תחום האקדמיה המעשית על מנת להכין את הסטודנטים לקראת העולם האמיתי ושוק העבודה. במסגרת זו היא מציגה נבחרת מנצחת של מרצים בולטים ואישים בעלי רקורד מרשים של עשיה במגוון תחומים כמו פוליטיקה, שוק ההון, משפט ותקשורת ביניהם שר החינוך לשעבר גדעון סער, החשכ"ל לשעבר פרופ' ירון זליכה שעומד בראש בית הספר לראיית חשבון המשפטן הבכיר פרופ' יובל אלבשן שעומד בראש הפקולטה למשפטים ועוד. בנוסף בקריה האקדמית אונו קיים מרכז סימולציות ראשון מסוגו בעולם, מרכזי קליניקות ועוד.
מכללה אוניברסיטה אונו לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד