י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרצדס מקימה בישראל מרכז מחקר ופיתוח טכנולוגי

המרכז ייתמקד בפיתוחים טכנולוגיים עבור רכבי העתיד של החברה, ובמקביל עשוי לשתף פעולה עם סטארט-אפים מקומיים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ



גל ההשקעות של ענקיות הרכב בישראל נמשך. היום (ב’) הודיע באופן רשמי קונצרן הרכב הגרמני דיימלר, המחזיק במותג המכוניות מרצדס-בנץ, על פתיחת מרכז מחקר ופיתוח בישראל. המרכז הישראלי ייתמקד בפיתוחים טכנולוגיים עבור רכבי העתיד של מרצדס ובמקביל עשוי לשתף פעולה עם סטארט-אפים מקומיים בתחום הרכב.

את המרכז בישראל תנהל עדי אופק, ישראלית בעלת ניסיון ניהול בינלאומי, הכולל מספר תפקידי ניהול בקונצרן דיימלר מאז שנת 2000. המרכז מצטרף למערך מרכזי המחקר והפיתוח הגלובליים של דיימלר, הפועלים בין השאר בארה"ב, גרמניה, הודו וסין.

סאג'ד קאן, סגן נשיא כלי רכב וניידות דיגיטליים בדיימלר AG, ציין כי מרכז הפיתוח בישראל יתמוך ויתרום למובילות הקונצרן בכל הקשור לשירותי ניידות ודיגיטליזציה. בנוסף לפיתוח ובדיקות של פרויקטים שונים שואף הקונצרן לקיים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם אוניברסיטאות וחברות טכנולוגיה מקומיות.

בכך מצטרפת מרצדס לחברות נוספות המבססות את אחיזתן בישראל. GM פתחה בהרצליה מרכז פיתוח ב-2010, ופולקסווגן השקיעה בחברת גט כ-300 מיליון דולר בחודש מאי, ומחזיקה כ-40% מחברת הסייבר CyMotive של יובל דיסקין. פורד רכשה באחרונה את חברת סייפס בעשרות מיליוני דולרים, ועל פי גורמים בענף בוחנת את השוק הישראלי.

קישורים:
מדד S&P 500 כבר קבע: טראמפ יזכה בנשיאות ארה''ב
ציון ממוצע 57: שיא נכשלים בבחינת עורכי הדין
הכינו את כרטיסי האשראי: דיוטי פרי שני ייפתח בנתב''ג
מרצדס מחקר ופיתוח סטארט-אפים קונצרן דיימלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד