י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מתחתנים בבני ברק אחרי 23:00? צפו לדו"ח

פקחים עירוניים של עיריית בני ברק נתנו "דו"ח רעש" לזמר אריק דביר שהופיע באולמי וגשל לאחר השעה 23:00 • דביר ל"בחדרי": "איזו חתונה בדיוק נגמרת ב-11 בערב?!" • העיריה: "זהו תפקידה וזו חובתה של העירייה"

חתונה חרדית. צילום: פלאש 90
חתונה חרדית. צילום: פלאש 90

חתן כלה? קבלו דו"ח רעש מעיריית בני ברק • פקחים עירוניים של עיריית בני ברק נתנו לאחרונה "דו"ח רעש" לזמר אריק דביר, לאחר שזה הופיע בחתונה באולמי וגשל בבני ברק לאחר השעה 23:00.

כידוע, חתונות לרוב מסתיימות הרבה לאחר חצות הלילה. באולמות בתוך מרכזי הערים, מדובר במטרד רעש לא פשוט עבור השכנים, מה שיוצר בעיה קשה עבור בעלי השמחה, וכעת גם לזמרים המופיעים באירועים.

כאמור, הקורבן התורן הפעם הוא הזמר אריק דביר. בשיחה עם "בחדרי חרדים" מספר דביר: "ביום חמישי האחרון ניגנתי בחתונה באולמי וגשל. סיימתי לנגן בשעה 23:45. איך שאני יורד מהבמה ניגש אלי פקח ושואל: 'מי האחראי על התזמורת?'. השבתי שאני האחראי. הוא ביקש תעודת זהות ואמר כי הוא רושם לי דו"ח על הקמת רעש".

לדבריו, "אמרתי לו 'מה אני קשור? לך לבעלי האולם, או לבעלי השמחה'. הוא השיב שהוא מוכן ללכת למשרדי האולם. ואכן ניגשנו למשרדים, אך הם היו סגורים. אמרתי לפקח שימתין בחוץ בשביל שההמולה שנוצרה סביבנו תירגע. לבינתיים חיפשתי בשנית את מנהל האולם אך הוא לא היה, ובלית ברירה הוא נתן לי דו"ח".

"איזו חתונה בדיוק נגמרת ב-11 בערב?!" תוהה דביר, "ואם כבר, הם היו צריכים לתת אזהרה קודם, אלא שהם בחרו לתת דו"ח במיידי. ללא שום התראה קיבלתי דו"ח של 730 שקל".

יש לציין כי חלוקת דו"חות על ידי הפקחים העירוניים בגין הקמת רעש נפוצה בעוד אולמות בבני ברק וברחבי הארץ.

(הדו"ח שקיבל דביר)



בעיריית בני ברק מסרו בתגובה ל"בחדרי חרדים": "עם כל הערכה לציבור הזמרים, העושים את עבודתם נאמנה בשמחת הציבור, הרי שאין העירייה יכולה להתעלם מרעש ממוסיקה באולמות, וביחוד אולמות הממוקמים בלב אזור מגורים צפוף ובהם קשישים ותינוקות רבים, כדוגמת האולם בו נרשם הדו"ח. בהתאם לחוק, המופעל בכל הארץ, רעש אסור החל מהשעה 11 בלילה, ובמקרה דנן אף מדובר בדו"ח שנרשם על רעש ממוסיקה בשעה 12:12 בלילה. דוחו"ת נרשמו גם בשנים עברו, אלא שהפעם הזמר פנה לתקשורת".

עוד נמסר כי "יש להוסיף גם שבחודשים האחרונים פורסמו מודעות, הן בלוחות העיר והן בכלי-תקשורת, בחתימת הרב חנוך זייברט, ראש העיר ונצ"מ שי אזולאי, מפקד משטרת מרחב דן בקריאה לתושבים להקפיד על מניעת רעש, בשעות הקבועות בחוק שפורטו במודעות, והובהר כי יירשמו דוחו"ת כנגד העוברים על חוקים אלו".

לסיום נמסר: "אגב, היום פנה מאן דהוא להנהלת המשרד להגנת הסביבה בנושא, והובהר להם שזהו תפקידה וזו חובתה של העירייה, ובמיוחד בעקבות תלונות תושבים על רעש והפרעה למנוחתם".
אולמי וגשל אריק דביר דו''ח רעש עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד