כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ברקת מזגזג: 7,000 דירות לערבים בירושלים

לאחר שהשבוע פנה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לבחון את השלכות פס"ד בג"צ עמונה על הניסיון לקיים הסדרת קרקעות בירושלים - הערב מתברר כי ברקת בעצמו פועל לאישור 7,000 יחידות דיור לערבים • כל הפרטים

ניר ברקת (מרים אלסטר, פלאש 90)
ניר ברקת (מרים אלסטר, פלאש 90)

לאחר שהשבוע פנה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בבקשה לבחון את השלכות פס"ד בג"צ עמונה על הניסיון לקיים הסדרת קרקעות בירושלים - הערב מתברר כי ברקת בעצמו פועל לאישור 7,000 יחידות דיור לערבים.

חבר המועצה אריה קינג סיפר היום כי "פניתי היום לחברי הועדה המקומית בירושלים שיתנגדו להפקדת תכנית האב לשכונת צור באחר, שתאפשר את בנייתן של כ7,000 יחידות דיור וזאת בזמן שממשלת ישראל מקפיאה כל תכנית שמוגשת על ידי יהודים".

"לפני שנתיים בדיוק", המשיך קינג, "העביר רה"ע ירושלים את תכניתו המסוכנת לבניית שכונה חדשה בת 7,000 יחידות דיור בערב אסוואחרה, כעת הוא מבקש לקדם תכנית של 7,000 יחידות דיור בשכונת צור באחר, כולל מרכז תעסוקה (לערבים) ענק בכניסה לשכונת חומת שמואל".

"מחר תוצג לועדה המקומית לתכנון ובניה ותעלה לאישור הועדה, תכנית נוספת מסוכנת לעתידה של ירושלים, תכנית אב 30013 של צור באחר", הוסיף.

"הלכה למעשה, בתקופה האחרונה מקדמת עיריית ירושלים את מדיניות התכנון של עמותת השמאל הקיצונית 'במקום', עמותה שנתמכת על ידי האיחוד האירופאי ושחברת צ'ק פוינט תרמה לה בעבר (לעמותת 'במקום') מאות אלפי שקלים".

"אני מקווה שחברי הועדה המקומית יגלו מחר אחריות ציבורית לעתידה של ירושלים וידחו את התכנית על הסף, עד שההקפאה על תכניות היהודים תופשר", כתב קינג לסיום.

ל"בחדרי חרדים" הוסיף קינג כי "מדיניות התכנון של עמותת השמאל הקיצונית 'במקום",שממומנת על ידי האיחוד האירפואי, מתממשת הלכה למעשה באמצעות עיריית ירושלים", לדבריו, "בשנתיים האחרונות העירייה מאשרת עשרות אלפי יחידות דיור לערבים, בזמן שמדיניות הקפאה אנטישמית חלה על יהודים בלבד והתוצאה היא- סכנה מוחשית על המאזן הדמוגרפי העדין בירושלים".

מעיריית ירושלים לא נמסרה תגובה.
ניר ברקת ערבים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד