כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

החסיד שהקדיש את הצבעתו לחייל מוסלמי

יוסף רפפורט, יהודי חרדי מתומכיה של קלינטון, הקדיש את ההצבעה שלו לחייל המוסלמי האמריקני, סרן הומאיון חאן, שנהרג בשנת 2004 בעיראק. תמונתו עם ההקדשה זכתה לעשרות אלפי תגובות

החסיד שהקדיש את הצבעתו לחייל מוסלמי

יוסף רפפורט, יהודי חרדי מתומכיה של קלינטון, הודיע אמש (שלישי) כי הוא מקדיש את ההצבעה שלו לחייל המוסלמי האמריקני, סרן הומאיון חאן, שנהרג בשנת -2004 בעת ששמר בשער הכניסה לבסיס של צבא ארה"ב בעיראק ונהרג בפיצוץ מכונית תופת.

החייל נחשב לגיבור אמריקני, זאת לאחר שהתעקש לגשת אל המכונית לבדו ובכך הציל את חיי חבריו.

רפפורט, חסיד בן 62 שעבר ממונטריאול לניו יורק לפני 40 שנה, הינו בן לניצולי שואה. מיד לאחר ההצבעה פרסם רפפורט תמונה שלו יחד עם פתק ההצבעה וההקדשה לחייל המוסלמי.

לדבריו, "כאשר הורי היו בהונגריה בשנת 1940,יצא חוק לפיו אם אחד מהסבים שלך אינו יליד הונגריה הממשל יכול לגרש אותך לפולין, שם נרצחו יהודים בתקופת השואה". לפי המדיניות של דונלד טראמפ, כך לדבריו, אם הוא ייבחר לנשיא "אז אני ומשפחתי נגורש מאמריקה כי הסבים שלי וההורים שלי היו מהונגריה".

כאמור, רפפורט פרסם את התמונה וזכה לעשרות אלפי לייקים ותגובות. רפפורט טען שלמרות שהוא בטוח שאם הוא היה נפגש לשיחה עם החייל המוסלמי, הוא בטוח שהיו ביניהם חילוקי דעות, אבל למרות זאת "אני מלא הערכה אליו ועל מה שהוא הקריב בשביל אמריקה. הדת המוסלמית תחת מתקפה והדבר הזה מדאיג אותי כי אנחנו חיים באותה מדינה ואנחנו כמיעוט אמורים להיות מוגנים לפי אותם חוקים".

למרות ההצבעה והדברים המרגשים, לרפפורט נכונה אכזבה גדולה עם פרסום תוצאות הבחירות לפיהן, דונלד טראמפ הוא הנשיא הנבחר.
הילרי קלינטון דונלד טראמפ המרוץ לבית הלבן הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד