כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יועצו של טראמפ: "בעד בניה בהתנחלויות"

שלב המעשים - מיד לאחר פרסום תוצאות הבחירות בארצות הברית מעניק יועצו הבכיר של טראמפ ראיון לתקשורת הישראלית ומסביר מדוע הנשיא החדש יהיה שונה

שחר חדש? צילום: פלאש90
שחר חדש? צילום: פלאש90 צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

לאחר שלאורך כל קמפיין הבחירות לנשיאות דונלד טראמפ הציג מצע פרו ישראלי ותקף את הנשיא ברק אובמה על יחסו למדינת ישראל - כעת, עם היבחרו של טראמפ לנשיאות – הגיע שלב המעשים.

האם טראמפ יבצע את כל התחייבויותיו על הקפאת הבניה בהתיישבות ובירושלים, והאם בקרוב נצפה במשאיות ענק המעבירות את הציוד של השגרירות האמריקאית מתל אביב לבירת ישראל ירושלים?

הבוקר הבהיר ג'ייסון גרינבלט, מיועציו הבכירים של טראמפ וסגן הנשיא של ארגונו, כי "הוא לא מגדיר את ההתנחלויות כמכשול לשלום, והוא יביא כראיה לכך את המצב ברצועת עזה שהיישובים היהודים בה פונו, ובכל זאת השלום לא הגיע".

לדברי גרינבלט בגלי צה"ל, "טראמפ חושב שישראל נמצאת במצב קשה והיא חייבת להגן על עצמה, השלום חייב להגיע מתוך יזמת שני הצדדים, והוא לא מתכוון להתערב בעניין". הוא הוסיף כי "לא נכפה על ישראל והפלסטינים לקיים משא ומתן".

על שאלת השאלות, האם טראמפ אכן יעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים, ומדוע הוא שונה משאר הנשיאים הקודמים שלא עשו זאת? השיב היועץ הבכיר כי "טראמפ שונה מהם, הוא באמת חושב שירושלים היא בירתה של ישראל בניגוד להחלטת אונסק"ו. הוא מכיר בזכות של העם היהודי לשבת בבירתו הנצחית ירושלים והוא סולד ממה שמתרחש באונסק"ו".
טראמפ בניה בהתנחלויות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד