ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

'אלוט תקשורת' מצטרפת למסחר בת"א

החברה הנסחרת בנאסד"ק תחל להיסחר בבורסה הישראלית • בכך תגביר את חשיפתה למשקיעים מישראל,• מנכ"ל הבורסה: חיזוק משמעותי לחברות ההיי-טק

הבורסה. צילום ארכיון
הבורסה. צילום ארכיון

חברת 'אלוט תקשורת' (ALLT), ספקית מובילה של פתרונות להפקת הכנסות וייעול שירותים עבור ספקי התקשורת בפס רחב, מודיעה כי הבורסה לניירות ערך בתל אביב אישרה את הרישום הכפול של מניות החברה למסחר, החל מיום ה-21 לדצמבר 2010, לפי הסימול "אלטת".

המניות הרגילות של החברה ימשיכו להיסחר בד בבד בנאסדק. החברה תמשיך להיות כפופה לכללי וחוקי הנאסדק ורשות ני"ע האמריקאית, ולא יוטלו עליה דרישות רגולציה נוספות, וזאת על פי תיקון בחוק ניירות ערך שנכנס לתוקף ב- 2000.

"אנו מברכים את אלוט לרגל הצטרפותה לקבוצת חברות ההיי-טק הדואליות ההולכת וגדלה בבורסה בתל-אביב", מסרה אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה. "הבורסה הינה הבית לחברות הייטק ישראליות בצמיחה, אלוט מצטרפת לכ-140 חברות טכנולוגיה הרשומות בבורסה, דבר המעיד על מעמדה האיתן של הבורסה בענפי ההיי-טק והביוטק. אנו בטוחים שהרישום הכפול יאפשר לאלוט להגביר את חשיפתה למשקיעים ישראלים, להרחיב את שעות המסחר בהן מנייתה נסחרת, ולהקל על גישת המשקיעים למניותיה."

מניית אלוט, על פי שווי שוק של כ-180 מיליון דולרים, צפויה להיכלל במדדים הבאים: תל-טק 15, יתר 50, ת"א כללי ויתר ת"א, באמצעות "המסלול המהיר" של הבורסה. מסלול זה מאפשר לחברות דואליות להיכנס למדדים זמן קצר לאחר רישומן למסחר בבורסה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד