י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרב שחזה את ניצחון נתניהו מוכיח: ניצחון טראמפ מופיע בתורה

בלעדי ל"בחדרי חרדים" • כבר כמעט 18 שנה שהרב מאיר הכהן טורנהיים מצליח לחזות את תוצאות הבחירות בארץ מהתורה. הרב חזה את ניצחון נתניהו, ברק, שרון ושוב נתניהו. כעת, הוא מוכיח כי חזה את ניצחונו של טראמפ בבחירות בארה"ב • צפו

הרבי מאיר טורנהיים הערב. צילום: קובי הר צבי
הרבי מאיר טורנהיים הערב. צילום: קובי הר צבי צילום: קובי הר צבי

כבר כמעט 18 שנה שהרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד תושב העיר לוד, חוזה את תוצאות הבחירות לראשות הממשלה בישראל על פי פרשת השבוע בה נערכות הבחירות. הרב טורנהיים הצליח לחזות את ניצחונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשנת 96', כנגד כל התחזיות, את ניצחונו של אהוד ברק וניצחונו של אריק שרון.

גם בפעם האחרונה, בבחירות לכנסת ה-20, בעוד כולם דיברו על אפשרות של 'מהפך' וניצחון מוחץ לבוז'י הרצוג, הוא נשאר בשלו והתעקש שהמנצח הגדול יהיה ראש הממשלה בנימין נתניהו וזאת על פי צפונות התורה.

כעת מתברר כי הרב טורנהיים חזה גם את ניצחונו של דולנד טראמפ לנשיאות ארה"ב, מול הילרי קלינטון. כבר תקופה ארוכה, מאז הכריז טראמפ על מועמדותו, הוא מצהיר לאחר בדיקה שלו שהוא יהיה הנשיא והוא מוכיח זאת.



לדברי הרב טורנהיים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מסביר את השיטה: כל פרשה מחולקת לשבעה חלקים הנקראים - ראשון, שני, שלישי וכו'. פותחים את פרשת השבוע שיקראו בשבת שאחרי הבחירות ומחפשים את התוצאה בחלק של יום הבחירות. כך למשל, אם הבחירות יתקיימו ביום שלישי, מחפשים את הפתרון בחלק השלישי של הפרשה. הפתרון, מופיע בדילוגי אותיות בתוך הקטע הספציפי.

"לא מדובר ברמזים ובגימטריות. הפתרון מעורבב בתוך הקטע הרלוונטי וצריך לחפש אחריו ולמצוא אותו. מה שמיוחד בשיטה הזו שהתוצאה תופיע בפסוק אחד בלבד ולא בכמה פסוקים יחד".

לקראת הבחירות, פתח הרב טורנהיים את חומש בראשית, בפרשת לך לך, פרק י"ג פסוק י', בפסוק "וישא לוט את עיניו וירא את כל ככר הירדן, כי כלה, משקה לפני שחת ה', את-סדם ואת עמרה, כגן ה' כארץ מצרים, באכה צער".

בפסוק הזה בנה הרב טורנהיים את המשפט "דולנד טראמפ יהיה נשיא ארצות הברית של אמריקה וינצח את הילרי".

הרב טורנהיים אומר ש"זה מדהים שהבחירה של טראמפ מרומזת גם בפסוק, גם ברש"י וגם בתרגום אונקלוס. ישבתי על זה מאה שעות, זה היה מסובך והודעתי את זה קודם הבחירות". לדברי הרב, בפסוק מרומז בנוסף שהילרי תהיה נשיאה רק לא כתוב שהיא תנצח, זה מזכיר לי את הקרב שהיה בין ביבי לפרס, שהקרב היה צמוד מאוד.

"וזה כתוב גם בפסוק י"ד 'וה' אמר אל אברם, אחרי הפרד לוט מעמו, שא נא עיניך וראה, מן המקום אשר אתה שם צפנה ונגבה, וקדמה וימה".

'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו מיוחד של הרב טורנהיים בונה שלב אחר שלב את הרמזים הצפונים לניצוחו של טראמפ.









הרב מאיר טורנהיים הילרי קלינטון מצפן בתורה דולנד טראמפ ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד